Skocz do zawartości

Prosze o ocene strony Xsonic.pl


Xsonic.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

Jestem nowy na tym forum, po przeczytaniu wielu postow uwazam ze to bardzo pomocne miejsce dla osob tworzacych witryny internetowe.

Bardzo prosze o ocene mojej strony (sklep internetowy na bazie osCommerce PRO)

Caly czas cos zmieniam i staram sie zeby wygladal coraz lepiej.

Chetnie przyjme krytyke odnosnie jej elementow jak tez wygladu calosci, co waszym zdaniem warto by bylo zmienic lub co jest juz ok?

Pozdrawiam

Marios Xsonic.pl

ODTWARZACZE MP3 & MP4

WWW.XSONIC.PL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj serdecznie

Już na pierwszy rzut oka widać że robiłeś to na osCo.

Na dzień dobry polacam wątek Zasady tworzenia serwisów sprzedażowych wiele się tam ciekawych rzeczy dowiesz.

A teraz szybki bezpłatny audyt Twojego serwisu:

1. Nagłówek - baner główny - jak na sklep internetowy stanowczo za duży - nie szkoda ci miejsca np, na super oferte lub coś w tym, rodzaju?

2. Zaloguj się i Nowe konto - grafika fatalna - pierwszy raz widzę takie rozwiązanie z tak olbrzymimi przyciskami - wygląda to tak jakby brakło ci pomysłu na treść strony

3. Podobnie ma się sprawa z wielkim banerem na środku strony

4. Kolor niebieski niestety należy do zimnych i nie pobudza apetytów na zakupy - zastosuj raczej ciepłe i agresywne kolory.

5. baner na dole - skoncentruj się raczej na jednej dziedzinie - to w sklepach jest dobrze widziane.

6. "kup teraz" - zbyt agresywnie - pewnie zaczęrpnięte z allegro ale tam o co innego chodzi - raczej "kupuję" "zamawiam".

Na pocieszenie: widziałęm znacznie gorsze sklepy na osCO. ale jeszcze wiele pracy przed tobą.

Promocja i rekalama nie tylko w Internecie >>>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktos cos jeszcze napisze na temat tej tronki?

Serwis bardooooo słaby .. nawet nie ma co oceniać.....

Ale dam CI jedną bardzo cenną radę. Mianowicie jak chcesz mieć za jakiś czas mieć totalnie zaspamowaną skrzynkę pocztową to podawaj dalej w sposób "otwarty" swój adres mailowy.... Roboty sieciowych spamerow bardzo lubią takie pożywki.

Pozdrawiam

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zasadzie tak czy inaczej warto się zabezpieczyć dobrymi filtrami.
czyli co masz na myśli ?

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam na myśli programy antyspamowe tak na serwerze pocztowym jak i w pececie.

To jest zły pomysł. Z doświadczenia wiem, że w takie filtry na serwerze wpada sporo "dobrej poczty".

tak to juz skonstruowali, aby nie dostawać spamu to trzeba poczty nie mieć ;)

Mylisz się.

Zgodnie z zasadą "lepiej zapobiegać niż leczyć" polecam ten wątek na forum:

https://www.forum.optymalizacja.com/index.php?s...c=377&hl=spamem

Pozdrawiam,

Z

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam na myśli programy antyspamowe tak na serwerze pocztowym jak i w pececie.
Lepiej dmuchać na zimne niż walczyć z skutkami nieprzemyślanych poczynań = wielkim spamem. :)

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy kij ma dwa końce.

Ostatnio czegoś poszukiwałem i rozsyłałem zapytania do firm.

W wielu firmach był formularz zgłoszeniowy, w jednej firmie po wypełnieniu -error. Nie było dodtkowej możliwości kontaktu poza telefonicznym - ale na dzień dobry wypadają dla mnie kiepsko - z ich usług nie korzytsam.

Nastęne firmy podają tekstowy e-mail - dla mnie to nie problem ale byłem świadkiem jak dziewczyna dzwoniła do helpdeska tylko dlatego, że "nie klikał się jej mejl a jest na stronie".

Dwa przypadkiz życia wzięte. Oczywiście, że "coś za coś" ale nie zapominajmy o marketingu, o maksymalnym uproszczeniu komunikacji z klientem. Nawet niewiemy jak wielu ich tracimy przez swoje widzi m się. Pamiętajmy, że nie wszyscy nasi potencjalni klienci są odpowiednio rozgarnięci i jak się 5 lat temu nauczył, że klika na stronie i optwiera mu się okienko poczty to tak ma być i teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności