Skocz do zawartości

Ilość wyszukiwań globalnych a lokalnych


Adrianoo

Rekomendowane odpowiedzi

Interesuje mnie skąd bierze się tak mała różnica w przypadku fraz globalnych a lokalnych. Dla zobrazowania o co mi dokładnie chodzi podam przykład:

fraza: gry (przy ustawieniach ścisłych, wybraniu języka polskiego i lokalizacji Polska) pokazuje aż 7 480 000 wyszukań miesięcznie

fraza: games (przy ustawieniach ścisłych, wybraniu wszystkich języków i lokalizacji wszystkie kraje) pokazuje zaledwie 16 600 000 wyszukań miesięcznie

to zaledwie trochę ponad 2 razy więcej a przecież ludzi którzy posługują się językiem angielski na co dzień jest znacznie większa rozbieżność. Czy AdWords się nie myli? Może coś źle ustawiam? Są jakieś alternatywne narzędzia do badania popularności fraz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na samym wstępie - może nie tyle popełniasz błąd, co zawężasz sobie dane - wpisujesz frazę w dopasowaniu ścisłym. To może powodować, że na wszystkie języki ta fraza ma tylko tyle wyników bo nie uwzględniłeś, że ludzie mogą wpisywać dodatkowe elementy, czy też popełniać błędy w tej frazie.

Spróbuj użyć dopasowania do wyrażenia bądź przybliżonego i wtedy porównać te dwa parametry.

Dodatkowo pamiętaj, że te dane to średnie z ostatnich 12 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności