Skocz do zawartości

Meta tagi


kartek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam takie pytanie jakie umieścić meta tagi, aby nie przedobrzyć.

Zauważyłem, że firmy zajmujące się pozycjonowaniem używają tylko takich meta tagów.

keywords(niektóre nawet nie mają)

description

no i title

również poszperałem w necie i niektórzy zalecają używać dodatkowo takich meta tagów.

<meta http-equiv="content-style-type" content="text/css" />

<meta http-equiv="content-language" content="pl-pl" />

<meta http-equiv="imagetoolbar" content="no" />

<meta name="robots" content="index,follow" />

<meta name="distribution" content="global" />

Co dać, a czego nie dać, aby nie przedobrzyć (da się w ogóle przedobrzyć)?

Czy te takie dodatkowe meta coś dają?

Jak to wszystko wygląda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoja uwaga jest jak najbardziej celna, te z pierwszego cytatu wystarczą w zupełności.

Przedobrzyć chyba się nie da, chociaż być moze jest jakiś limit informacji w nagłówku <head>, po którym googlebot mówi "pas".

W drugim cytacie jest cos namieszane.

"content-style-type" - wprawdzie istnieje, ale nie widziałem aby się nim ktokolwiek posługiwał. Do deklaracji stylów używa

się innego znacznika pod warunkiem że występują.

Wskazane jest za to aby umieścię deklarację strony kodowej:

<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=UTF-8">

Czasami przydaje się "robots" ale z inną składnią niż podałeś. Reszta kosz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności