Skocz do zawartości

OmniSPEED - Nowy Automat Dodający


Kojotek_OX

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Do rejestracji musi być włączone "Support received e-mails"

Jeśli tam macie wartość 0 to maili nie będzie wam odbierało

Support received e-mail: 1. Wygląda na to że działa bo kasuje maile, wygląda tylko na to że nie wszystkie przetwarza jeśli to mozliwe.

@bartosz

475 bez nowych to dobry wynik jak na tą starą - tak jak powinno być

to są rejestracje jeszcze sprzed kilku miesięcy.

Poczekajmy aż rejestracje przejdą całą bazę, wtedy przeszukam i prześlę przykłady do bugsseo, chyba że ktoś szybciej będzie miał konkrety.

Pozdrawiam

Bartek

Projektowanie stron www sitte.pl Lublin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@japek - przesili mi na PW adres instalacji OS to luknę co tam się dzieje u Ciebie - instalacja jest świeża czy aktualizowana z autoupdate ?

W skrajnych przypadkach jak nic nie pomaga a jesteście pewni że all jest poprawnie ustawione w OS można spróbować skasowania wszystkich plików i wgrania od nowa OS (w mojej ocenie może być problem z plikami że nie są aktualne - zdarza się że pliki się nie aktualizują poprawnie przez autoupdate)

Pozycjonowanie Stron Nie dla Leszczy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UWAGA!!!

Obecnie przechodzimy na nową wersję oprogramowania. Żeby program działał należy:

1) Zalogować się na omnipanel.pl/panel/ jako login i hasło podać swojego maila na którego jest zarejestrowana licencja

2) Zmienić hasło do panelu

3) Skasować wszystkie pliki programu (tabel nie ruszamy - tylko pliki)

4) Pobrać z panelu nowe pliki programu i nowy klucz licencji

5) Pamiętać o danych w pliku settings.php - najlepiej skopiować stary plik

6) Wgrać wszystkie nowe pliki wraz z plikiem licencyjnym + stary settings.php

7) Odpalić plik install.php

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ci co mają problem z OmniCLL bądź aktywacją maili - problem leży w bazach "InnoDB" /

Wejdźcie do phpmyadmin usuńcie tabele "activation" w przypadku problemu z aktywacjami,

a "katalogi" i "katalogi.temp" w przypadku problemów z OmniCLL.

Następnie uruchomcie od nowa instalację by stworzyć nowe poprawione tabele.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opis jak samodzielnie dokonać diagnostyki OmniSPEED:

1 - wchodzimy do swojej kopi OS

2 - wchodzimy w zakładkę Opcje -> Diagnostyka

3 - klikamy Repair database

4 - jeśli pojawią się jakieś błędy (na czerwono) powtarzamy czynność jeszcze raz

5 - jeśli nadal jest błąd na czerwono musimy wejść do phpMyAdmin

6 - wchodzimy na naszą bazę i patrzymy na TYP tabel w MySQL

7 - zaznaczamy wszystkie tabele które są opisane jako InooDB (MyISAM są poprawnymi tabelami)

8 - kasujemy wszystkie tabele InooDB

9 - instalujemy jeszcze raz OmniSPEED

10 - sprawdzamy ponownie czy wszystkie tabele w bazie są MyISAM

PS: Jeśli posiadamy najnowszą wersję OS 2.5+ nie musimy wgrywać plików od nowa - wystarczy odpalić plik install.php

Gotowe

Pozycjonowanie Stron Nie dla Leszczy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności