Skocz do zawartości

SWL- jak używać i co jest w nich złego?


Rekomendowane odpowiedzi

Gdyby autor pytał o wykorzystanie SWL-i do pozycjonowania zaplecza, to inna bajka. Tu można pozwolić sobie na popełnianie błędów.

Nie ma zysku bez ryzyka.

Codziennie ponosimy jakieś ryzyko, np. na przejściu dla pieszych.

Jest ryzyko, jest zabawa. https://demotywatory.pl/3852702

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby autor pytał o wykorzystanie SWL-i do pozycjonowania zaplecza, to inna bajka. Tu można pozwolić sobie na popełnianie błędów.

Nie ma zysku bez ryzyka.

Codziennie ponosimy jakieś ryzyko, np. na przejściu dla pieszych.

Jest ryzyko, jest zabawa. https://demotywatory.pl/3852702

Chyba, że masz z klientami umowy na pozycjonowanie abonamentowe :P

Małgorzata Litwin Copywriter Seo Wrocław. Profesjonalny copywriting dla firm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co to za różnica czy klient abonamentowy czy nie. Klient oczekuje od Ciebie efektów i profesjonalnego podejścia do sprawy. Wykorzystując swl musisz być pewna, że wiesz co robisz. Jeśli nie jesteś pewna swej wiedzy i doświadczenia to tego nie rób.

Oddając auto do naprawy nie pytasz się mechanika jakiego klucza będzie używał. To on decyduje. Ty masz być zadowolona z wykonanej usługi.

Faktem jest, że namnożyło się po różnych aktualizacjach algorytmu pozycjonerów amatorów. To oni psują rynek i profesję.

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałeś o ryzyku. Jeśli klient płaci za konkretne pozycje słów kluczowych, to ryzyko jest stosunkowo wyższe, niż u klienta z abonamentem, który oczekuje, że jego strona będzie z miesiąca na miesiąc coraz lepiej rozreklamowana w wyszukiwarce. U takiego klienta można uwidocznić lepiej inne aspekty promocji, niż pozycja w G. A kiedy rozliczasz się za efekty, sytuację masz aż nadto prostą.

Bycie pewnym swojej wiedzy, w przypadku pozycjonowania? Ta wiedza ewoluuję dość dynamicznie. Choć u podstaw wciąż leży to samo.

Małgorzata Litwin Copywriter Seo Wrocław. Profesjonalny copywriting dla firm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U takiego klienta można uwidocznić lepiej inne aspekty promocji, niż pozycja w G.

Dobrze, ale rozmawiamy o swlach. Ty twierdzisz, że szkodzą ja twierdzę, że mogą pomóc ale w doświadczonych rękach.

A propos promocji.

Samo pozycjonowanie już nie daje takich efektów i możliwości jak inne mechanizmy promocji.

W połączeniu daje satysfakcję klientowi.

Bycie pewnym swojej wiedzy, w przypadku pozycjonowania?

Wiedza to co innego niż wyniki. Chirurg tez czasami się myli, pomimo wiedzy i doświadczenia. :)

Głównym celem wyszukiwarek NIE jest dostarczanie trafnych wyników. Głównym celem wyszukiwarek jest dostarczanie zysku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdzie nie napisałam, że SWL-e szkodzą. Uznałam, że pozycjonowanie strony docelowej poprzez tylko Systemy i katalogi, to słaba strategia.

Małgorzata Litwin Copywriter Seo Wrocław. Profesjonalny copywriting dla firm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności