Skocz do zawartości

Problem z www

makaveli98

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Odrazu zaznaczam ze dopiero zacząłem swoja przygodę z www i seo więc jestem laikiem i chodzi o to , ze w free google monitor abo na innej stronie sprawdzając pozycje mojej strony w ogóle nie pokazuje mi sie pozycja nawet zaznaczając głębokość do 500 wyników.Strona istnieje od stycznia i jest w budowie, dopisalem już jej adres do paredziesieciu katalogów i nie wiem w czym jest problem.Czy ktoś mógłby mi powiedzieć o co chodzi? Czy w ogóle ta strona ma jaką kolwiek pozycje?

Witaj,

Pierwsza sprawa która mi się w oczy rzuciła: TITLE - nie upychaj tylu SK w nim.

Druga sprawa te SK które tam masz są zbyt trudne żeby większość w tak krótkim czasie tak małym nakładem pracy wyciągnąć.

Poczytaj o długim ogonie.

Potrzebujesz pomocy przy Sick Marketingu? Pisz: mateusz.kasperek@yandex.ru

Zacznijmy od odpowiedzi na następujące pytania:

1. na jakie słowa chcesz pozycjonować sklep

2. czy masz już jakąś konwersję w sklepie? (konwersja - w skrócie to ilość zrealizowanych zakupów / liczbę odwiedzin)

3. do jakich katalogów dodawałeś - płatnych, darmowych?

4. według majestica masz około 700 linków przychodzących, przy ogólnej tematyce zdrowia i urody to lekka kropla w morzu, może trzeba kupić linki, lub budować zaplecze, myślałeś o tym?

5. czytałeś coś o optymalizacji? bo słusznie kolega zauważył, że słowa kluczowe i metadane są na pewno do poprawy :)

ok zmniejszszyłem ilość SK w tytule.

1. aloes,aloe vera,forever living,mleczko pszczele - na takie ale nie wiem czy nie za mało?

2. Mam liczbę odwiedzin ale bardzo mała bo strona nie jest na razie reklamowana.

3. Głownie do darmowych i do parunastu płatnych.

4. Staram się -czytam rożne strony o tym ale na razie jestem laikiem i się uczę.

5 Tak czytałem i na rożnych blogach rożnie piszą dlatego miałem taka ilość SK ale już poprawiłem.

i teraz pytanie czy mógłbyś mi sprawdzić czy moja strona w ogóle ma jakaś pozycje, bo chyba jaka powinna być?