Skocz do zawartości

[startup] katSystem.pl - nowy wymiar katalogowania


restful

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 834
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Jestem zawiedziony z obsługi technicznej. Całkowity brak kontaktu. Pisałem do zakładki zgłaszania błędów i do dnia dzisiejszego brak odpowiedzi, totalnie olewają wiadomości tam wysyłane.

Postaram się napisać tutaj co jest nie tak to może pomogą!!

Dodałem domenę xxx.pl do katalogowania. Katalogowanie skończyło się nie dodając do całej listy katalogów. Miała być aktualizacja i niby taka była ale nie rozwiązała problemu, gdyż katalogowanie nie ruszyło. Z czasem doszło kolejnych katalogów więc postanowiłem ustawić, aby dodawał do reszty w których jeszcze wpisu niema. Gdy ustawiłem aby system sam pobrał brakujące katalogu zabrał mi punkty za katalogowanie całej domeny od nowa. Napisałem do suportu i brak reakcji. Mam rozumieć, że zostałem oszukany i punkty nie zostaną zwrócone? Szkoda bo chciałem systematycznie dodawać wszystkich swoich klientów do bazy.

Mam nadzieję, że support tym razem zainterweniuje i odpisze na wiadomość.

multikomto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam wszystkich, którzy albo nie otrzymali odpowiedzi na maila albo na ticket w katsystem.pl. Wynikło to z problemow rodzinno-zdrowotnych. Obecnie sukcesywnie będą rozwiązywane wszystkie sygnalizowane problemy i udzielane odpowiedzi.

@Blastowiec nikt nie zostanie oszukany, wszyscy, którzy mieli jakieś problemy wcześniej w takich przypadkach zawsze mieli wyjaśnioną sprawę dokońca i zawsze otrzymywali dodatkową rekompensatę,

@DRafał - w przypadku wykupienia katalogowania w grupie zewnętrznej nie są dodawane punkty w katSystem.pl tylko system dodaje wpisy do danej grupy. Jeżeli ktoś wybrał promocyjne katalogowanie z napisaniem opisów przez nas to informuję, iż ze wzgledu na ogromne zainteresowanie i duża ilość zleceń czas oczekiwania na wykonanie zlecenia wynosi obecnie 4 -5 dni. Dwie osoby cały czas piszą dla Was teksty.

Dzięki Wam - naszym klientom - serwis katsystem.pl jest już na 970 miejscu najpopularniejszych polskich stron. Biorąc pod uwagę, że katSystem.pl to bardzo specjalistyczny serwis, skierowany do dosyć wąskiej grupy odbiorców uważam to za nasz duży sukces.

katsystem.gif

Multikody do 388 seokatalogów, 375 katalogów arfooo, 317 katalogów sinooke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje uwagi:)

1. Dodawajcie na stronie katsystem.pl informacje o aktualizacjach (dodawanie nowych grup, zmiany itp.) te które dodajecie tutaj na forum. Przykładowo ja z katsystem korzystam praktycznie codziennie a dopiero teraz odkryłem, że można dodawać do zewnętrznych grup i spędziłem pół godziny żeby dokopać się w postach na jakiej zasadzie dodaje się do grup zewnętrznych i jak to jest rozliczane:)

2. Proponował bym aby na liście dodanych wpisów dorobić po lewej stronie kolumne z liczbą porządkową tak aby można było łatwo zerknąć do ilu katalogów dodało się wpis:) To pewnie będzie proste w wykonaniu.

3. Proponował bym aby gdzieś pojawiała się informacja ile kosztuje dodanie do danej grupy katalogów bo nigdzie tego nie widać, podejrzewam, że dopiero po przejściu na dotpay czy coś tam dopiero wtedy będzie widać ile trzeba zapłacić.

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

add 3. już zostało to zrobione.

Już jutro postaram się uruchomić bloga pod adresem katsystem.eu dostępnego z głównej strony oraz z menu użytkownika gdzie beda podawane wszelkie informacje dotycząca systemu

Numeracja linków powinna się pojawić w ciągu 2-3 dni

katsystem.gif

Multikody do 388 seokatalogów, 375 katalogów arfooo, 317 katalogów sinooke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój przelew wykonany za pomocą dotpay ( serwis od razu potwierdził dokonanie wpłaty) przez tydzień nie został rozliczony, problem od razu został zgłoszony, bez reakcji.

Rozumiem, że jakieś problemy w między czasie były, ale tydzień braku jakiejkolwiek reakcji na zgłaszane problemy przekracza granicę przyzwoitości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie i cierpliwości... Ja na odpowiedź oraz reakcję czekam od 01-10-2012 i drugi temat od 2012-09-19 i w dalszym ciągu jestem bez odpowiedzi mimo, że kilka postów wyżej otrzymałem odpowiedź, że wszystko zostanie załatwione... Niestety, ale jak liczycie na odpowiedź to chyba nie możecie na to liczyć, nawet jak zobaczycie wypowiedź na forum...

Ps. czy może lepiej byłoby załatwić sprawę w ticketach niż instalować sobie blogi? Blogi może po zgłoszeniach??

multikomto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne ja zawsze szybko załatwiałem sprawy a raz nawet miły Pan do mnie dzwonił bo chcieli mi wystawić FV ale w systemie podałem się jako Julian Przybora i nie mogli mnie przypasować do faktury. Z platnościami tez nie było problemu (ale nigdy nie korzystam z dotpay'a).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem na email, na forum i nawet w katsystem.pl ostatnio i w dalszym ciągu mimo obietnic nic nie zrobiono. W dalszym ciągu nie otrzymałem pomocy ani nawet jakiejkolwiek odpowiedzi. Widocznie mają klientów w d**ie! Jedyne co mi zostaje stwierdzać to, że zostałem oszukany i na dodatek bez reakcji.

CZY KTOŚ ŁASKAWIE ODPOWIE NA MOJE RAPORTY ?? !! Tylko tym razem bez obietnic. Oczekuję konkretów!!

multikomto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności