Skocz do zawartości

taka moja zwykla ciekawosc


kayman

Rekomendowane odpowiedzi

coraz czesciej dostaje "zgodne z obowiazujacym prawem" (tak jest napisane zawsze w stopce ;) ) oferty od roznych firm, ktore mnie nie dosc ze nie interesuja to jeszcze wkurzaja i nadawca taki trafia do blokowanych

teraz pytanie

jaka jest skutecznosc mailowego spamu np w procentach, jaki to koszt (np na lba) i czy przypadkiem nie jest to robienie kupy we wlasne gniazdo, bo sadzac po moich reakcjach to mam watpliwosci co do skutecznosci takich reklam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo zależy od treści maila i adresata. Od atrakcyjności "towaru" który oferujesz.

Do ludzi którzy maja kasę i podejmują decyzje nie trafisz w ten sposób. Ale z drobnicą do gospodyń domowych kto wie ;)

Co ciekawe, pomimo, że spamowanie skrzynek to łamanie prawa nie słychać specjalnie o wyrokach w takich sprawach. A nie chce mi się wierzyć by wszyscy odpuszczali?

P.S. Kiedyś (2003-2004) spamowałem skrzynki mailowe. Reklamowałem w ten nieudolny sposób swoje usługi ale bez większych efektów.

Piłeś? Nie jedź (i nie loguj się na forum) !

Siciliano: Robić szeptankę tutaj to jak sprawdzać w zbiorniku poziom paliwa zapalniczką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam w ramach podstaw e-mail marketingu chociażby książkę Pawła Sali "Świeże podejście do e-mail marketingu". Znajdziesz tam trochę danych statystycznych poza szeroko zakrojonym product placement Fresh maila ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@przemeks ja sie nie chce tego uczyc tylko sie dowiedziec czy to w ogole sie sprawdza z ciekawosci

chodzi mi o to ze jak sa reklamy na stronie to wielokrotnie w nie klikne bo mnie cos zainteresuje ale jak ktos mi cos nachalnie wciska, a za takie cos uwazam mailowy spam, to mnie to wkurza i bez czytania kasuje wiec na moje skutecznosc takiego czegos jest raczej bardzo niska

ale moze sie myle, dlatego pytam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To o czym mówię to mini książeczka, w której znajdziesz różne dane o takich kampaniach. Każda jest inna. To jak zachęcisz odbiorcę do kliknięcia to twoje sprawa i ona w dużej mierze decyduje o skuteczności takiej kampanii :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności