Skocz do zawartości

pozycjonowanie na kolejne slowo kluczowe

studentmibm1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jest to tutaj moj pierwszy powazny temat wiec prosilbym o odrobine zrozumienia:) Pozatym w sprawach pozycjonowania jestem raczej koloru zielonego dlatego tez z prosba o rade zwracam sie do Was :P

Sprawa wyglada nastepujaco:

posiadam strone internetowa: www.marcinlangner.com

Jak widac strona wykonana jest we Flashu. Do tej pory pozycjonowalem sie na frazy X i Y i oczywyscie nadal tak robie. Udalo mi sie po pewnym czasie osiagnac 1 strone w google. Teraz chcialbym rozszerzyc pozycjonowanie o słowo kluczowe Z i zwiazku z tym mam do Was kilka pytan. Pozatym chcialbym zrobic mala modyfikacje strony.

1) Z tego co wiem, trzeba bedzie cos niecos zmieniac w kodzie strony aby te pozycjonowanie bylo wogole mozliwe (oczywiscie sam tego nie mam zamiaru robic, bo pojecia o tym nie mam). Czy dodanie kolejnego slowa kluczowego Z w kodzie strony moze negatywnie wplynac na moja obecna pozycje przy slowach kluczowych X i Y?

Czy nie ma to na to wplywu i ta osiagnieta pozacyja przy slowach X i Y jest bezpieczna w takiej sytuacji?

2) Jak juz wspomnialem chcialbym zrobic mala modyfikacje strony, a mianowicie na glownej stronie w menu dodac jeszcze zakladke Blog, ktora docelowo przekierowywalaby uzytykonikow na podstrone (nie wiem czy to dobre slowo w tym wypadku, bo to bedzie jakby nie bylo oddzielna strona) wykonana w htmlu. Czy takie dodanie slowa do menu na stronie glownej moze nagatywnie odbic sie na pozycji w google?

3)Czy zmiana txtu w zakladce O MNIE, moze miec negatywny wplyw na pozycje w google?

Bede wdzieczny za pomoc z Waszej strony

Pozdrawiam

Dział dla początkujących

Ad1. Zoptymalizowanie strony pod kolejne słowo kluczowe nie wpłynie negatywnie na wcześniej pozycjonowane frazy pod warunkiem, że optymalizacja pod te właśnie frazy znacząco się nie pogorszy. Aktualnie poziom optymalizacji jest tragiczny.