Skocz do zawartości

Nowe obowiązki dla e-sklepów. Jakie zmiany?


vspak

Rekomendowane odpowiedzi

• w przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu kosztów produktu w ciągu 14 dni. Nowością jest konieczność zwrotu należności także za przesyłkę towaru. W tym przypadku oznacza to, że sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za jakość i stan produktu, także w przypadku uszkodzenia go w procesie dostarczania;

czyli ceny w sklepach wzrosną?

ź: https://media2.pl/internet/92118-Nowe-obowi...kie-zmiany.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 76
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Na pewno wzrosną.

Pojawią się też nowe fortele (i sprzeczności np. z prawem polskim).

Zresztą do tego, by zwrosły ceny tego czy owego, wcale nie trzeba nmowych przepisów. Wystarczy chcieć. ;-)

"...wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy..."

Zawiodły i rozczarowały, więc nie polecam: ReMedia z Bydgoszczy, Net-Sukces Krzysztof Ziółkowski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@sgnbn coś tam było. W sumie fajna lokata z tego się zrobi :)

Jeśli zachowacie to w tajemnicy, truskawka będzie wasza.

- nie jestem babą a młodą SINGIELKĄ !!!!!!!!!!!!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@sqnbn

USTAWA z dnia 2 marca 2000 r.

o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny

Art. 2.

3. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.

Pozdrawiam,

Mariusz

Strona https://sklep-promar24.pl to sklep internetowy sprzedający dobre polskie zlewozmywaki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem tylko dlaczego wszyscy traktują nas, sprzedawców, jak [ nierzetelny partner ]ów i złodziei. Tak jakby klienci nigdy nie próbowali nas oszukać. My chcemy zarobić, więc robimy wszystko jak najlepiej, bo wiadomo, że najlepszy klient to stały klient (spada koszt pozyskania, zwiększa się zarobek). A nieuczciwi sprzedawcy zemrą śmiercią naturalną prędzej czy później. Tylko dlaczego uczciwi mają tracić na tym? Gdzie urząd ochrony praw sprzedawcy :)

Jeśli zachowacie to w tajemnicy, truskawka będzie wasza.

- nie jestem babą a młodą SINGIELKĄ !!!!!!!!!!!!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Branża odzieżowa może dostać nieźle po du**e.

A co z zapisem:

• sprzedawca jest zobowiązany do przedstawienia czytelnej informacji dotyczącej przeniesienia kosztów zwrotu przesyłki (w przypadku odstąpienia od transakcji kupna) na kupującego. Jeżeli tego nie uczyni, musi sam ponieść te koszty;

Bo dla mnie to wszystko to masło maślane.

Jeśli zachowacie to w tajemnicy, truskawka będzie wasza.

- nie jestem babą a młodą SINGIELKĄ !!!!!!!!!!!!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te bzdurne przepisy zrobię z e-sklepów wypożyczalnie towarów. Prosty sposób na załatwienie konkurencji. Wystarczy zakupić odpowiednią ilość towaru. Odbiór przesyłką i po 14 dniach zwrócić. E-Sklep musi pokryć wszelkie koszty w tym przesyłkę w obydwie strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@StrefaPC i tu masz rację. Najgorzej, gdy są to ciężkie rzeczy (czyli duży koszt przesyłki). W ofercie sklepu, który prowadzę są rzeczy, których wysyłka kosztuje ponad 100 zł. Niech ktoś kupi takich 15-20 i je zwróci. Jedynym sposobem, żeby się przed tym ustrzec jest podniesienie ceny produktu o koszt przesyłki i zaoferowanie darmowej dostawy. Z punktu widzenia matematyki zwraca klientowi tyle samo, ale jak ktoś, kto chce uwalić taki sklep jest nieuważny być może nie zwróci na to uwagi i nie zamówi takiego produktu.

Jeśli zachowacie to w tajemnicy, truskawka będzie wasza.

- nie jestem babą a młodą SINGIELKĄ !!!!!!!!!!!!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety zacznie się kupowanie po to tylko aby np. coś zobaczyć.

Mariusz

Popularne bardzo wśród angoli, nie tyle co aby zobaczyć ale aby raz użyć ...

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@StrefaPC i tu masz rację. Najgorzej, gdy są to ciężkie rzeczy (czyli duży koszt przesyłki). W ofercie sklepu, który prowadzę są rzeczy, których wysyłka kosztuje ponad 100 zł. Niech ktoś kupi takich 15-20 i je zwróci. Jedynym sposobem, żeby się przed tym ustrzec jest podniesienie ceny produktu o koszt przesyłki i zaoferowanie darmowej dostawy. Z punktu widzenia matematyki zwraca klientowi tyle samo, ale jak ktoś, kto chce uwalić taki sklep jest nieuważny być może nie zwróci na to uwagi i nie zamówi takiego produktu.

Myślę, że na dłuższą metę nie pomoże podniesienie ceny, gdyż będziesz nieatrakcyjny cenowo. A klient zwróci ci towar i musisz jemu oddać za przesyłkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności