Skocz do zawartości

Nowe obowiązki dla e-sklepów. Jakie zmiany?


vspak

Rekomendowane odpowiedzi

  Cytat
• w przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu kosztów produktu w ciągu 14 dni. Nowością jest konieczność zwrotu należności także za przesyłkę towaru. W tym przypadku oznacza to, że sprzedawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za jakość i stan produktu, także w przypadku uszkodzenia go w procesie dostarczania;

czyli ceny w sklepach wzrosną?

ź: https://media2.pl/internet/92118-Nowe-obowi...kie-zmiany.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 76
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Na pewno wzrosną.

Pojawią się też nowe fortele (i sprzeczności np. z prawem polskim).

Zresztą do tego, by zwrosły ceny tego czy owego, wcale nie trzeba nmowych przepisów. Wystarczy chcieć. ;-)

"...wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy..."

Zawiodły i rozczarowały, więc nie polecam: ReMedia z Bydgoszczy, Net-Sukces Krzysztof Ziółkowski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@sgnbn coś tam było. W sumie fajna lokata z tego się zrobi :)

Jeśli zachowacie to w tajemnicy, truskawka będzie wasza.

  copywriter_new napisał(a):
- nie jestem babą a młodą SINGIELKĄ !!!!!!!!!!!!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@sqnbn

USTAWA z dnia 2 marca 2000 r.

o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny

Art. 2.

3. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.

Pozdrawiam,

Mariusz

Strona https://sklep-promar24.pl to sklep internetowy sprzedający dobre polskie zlewozmywaki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem tylko dlaczego wszyscy traktują nas, sprzedawców, jak [ nierzetelny partner ]ów i złodziei. Tak jakby klienci nigdy nie próbowali nas oszukać. My chcemy zarobić, więc robimy wszystko jak najlepiej, bo wiadomo, że najlepszy klient to stały klient (spada koszt pozyskania, zwiększa się zarobek). A nieuczciwi sprzedawcy zemrą śmiercią naturalną prędzej czy później. Tylko dlaczego uczciwi mają tracić na tym? Gdzie urząd ochrony praw sprzedawcy :)

Jeśli zachowacie to w tajemnicy, truskawka będzie wasza.

  copywriter_new napisał(a):
- nie jestem babą a młodą SINGIELKĄ !!!!!!!!!!!!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Branża odzieżowa może dostać nieźle po du**e.

A co z zapisem:

• sprzedawca jest zobowiązany do przedstawienia czytelnej informacji dotyczącej przeniesienia kosztów zwrotu przesyłki (w przypadku odstąpienia od transakcji kupna) na kupującego. Jeżeli tego nie uczyni, musi sam ponieść te koszty;

Bo dla mnie to wszystko to masło maślane.

Jeśli zachowacie to w tajemnicy, truskawka będzie wasza.

  copywriter_new napisał(a):
- nie jestem babą a młodą SINGIELKĄ !!!!!!!!!!!!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te bzdurne przepisy zrobię z e-sklepów wypożyczalnie towarów. Prosty sposób na załatwienie konkurencji. Wystarczy zakupić odpowiednią ilość towaru. Odbiór przesyłką i po 14 dniach zwrócić. E-Sklep musi pokryć wszelkie koszty w tym przesyłkę w obydwie strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@StrefaPC i tu masz rację. Najgorzej, gdy są to ciężkie rzeczy (czyli duży koszt przesyłki). W ofercie sklepu, który prowadzę są rzeczy, których wysyłka kosztuje ponad 100 zł. Niech ktoś kupi takich 15-20 i je zwróci. Jedynym sposobem, żeby się przed tym ustrzec jest podniesienie ceny produktu o koszt przesyłki i zaoferowanie darmowej dostawy. Z punktu widzenia matematyki zwraca klientowi tyle samo, ale jak ktoś, kto chce uwalić taki sklep jest nieuważny być może nie zwróci na to uwagi i nie zamówi takiego produktu.

Jeśli zachowacie to w tajemnicy, truskawka będzie wasza.

  copywriter_new napisał(a):
- nie jestem babą a młodą SINGIELKĄ !!!!!!!!!!!!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Mariusz napisał(a):
Niestety zacznie się kupowanie po to tylko aby np. coś zobaczyć.

Mariusz

Popularne bardzo wśród angoli, nie tyle co aby zobaczyć ale aby raz użyć ...

Moja  fotografia kulinarna  :D  Nasza nowa strzelnica w Gdyni, nówka nie śmigana ;) W Gdańsku też mamy strzelnicę ;)

"Największą podatność na manipulację wykazują osoby mało inteligentne, a którym zarazem wmówiono, że są świetnie wykształcone." CGJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  BartekM napisał(a):
@StrefaPC i tu masz rację. Najgorzej, gdy są to ciężkie rzeczy (czyli duży koszt przesyłki). W ofercie sklepu, który prowadzę są rzeczy, których wysyłka kosztuje ponad 100 zł. Niech ktoś kupi takich 15-20 i je zwróci. Jedynym sposobem, żeby się przed tym ustrzec jest podniesienie ceny produktu o koszt przesyłki i zaoferowanie darmowej dostawy. Z punktu widzenia matematyki zwraca klientowi tyle samo, ale jak ktoś, kto chce uwalić taki sklep jest nieuważny być może nie zwróci na to uwagi i nie zamówi takiego produktu.

Myślę, że na dłuższą metę nie pomoże podniesienie ceny, gdyż będziesz nieatrakcyjny cenowo. A klient zwróci ci towar i musisz jemu oddać za przesyłkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności