Skocz do zawartości

Search Marketing Day w Poznaniu


Aledrewno

Rekomendowane odpowiedzi

Ja to tylko chciałem zapytać, że jak to Kaspar mógł siedzieć w jednym rzędzie ramię w ramię z takimi specami od spamu, oszukiwania wyszukiwarki i kiwania Cutt'a i Szymańskiego na lewo i prawo. Może te foty niedokładne są i siedział w jakimś kondomie (na fotach tego nie widać) a później jeszcze pływał w jakimś rozpuszczalniku, żeby zmyć z siebie ten syf "black hat seo" ? Po jego wypowiedziach na forum dla idiotów i jego klakierów to jestem wręcz oszołomiony, że nie wchodził przez jakiś rękaw i nie siedział za szybą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Ja to tylko chciałem zapytać, że jak to Kaspar mógł siedzieć w jednym rzędzie ramię w ramię z takimi specami od spamu, oszukiwania wyszukiwarki i kiwania Cutt'a i Szymańskiego na lewo i prawo.

A jaki to problem.

Myślisz, że powinni sobie do gardeł skakać, na noże "iść". :)

Przecież G też jest specjalistą od spamowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto dodać że łącznie było 16 prelegentów z takich krajów jak: Szwecja, Niemcy, Wielka Brytania, Stany Zjednoczone, Francja, Polska, Dania.

Wszyscy (poza polskimi prelegentami) powadzili prezentacje nie w swoim ojczystym języku lecz po angielsku!

Angielski niech pozostanie zatem wspólnym mianownikiem na konferencjach Search Marketing Day.

Wyjątkowe szkolenia o marketingu internetowym!

Współorganizowane przez

SprawnyMarketing.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niech pozostanie zatem wspólnym mianownikiem na konferencjach Search Marketing Day.

a ja proponuję aby wspólnym mianownikiem na konferencjach SMD były przede wszystkim ankiety, ponieważ było trochę rzeczy które można poprawić, które są łatwe do poprawki ale znaczące dla opinii na ustach obecnych

umyślnie nie wypisuję ich, ponieważ mogą stać się pokarmem dla konkurencji, oraz dlatego że polecam tą konferencję, nie koniecznie regularna obecność - ale przynajmniej raz warto być aby sobie poukładać różne rzeczy, w szerszym zakresie niż sama merytoryka (mam na myśli głównie managerów, kadrę zarządzającą i osoby planujące iść dalej niż tylko zatrudniać się)

Reasumując IMHO: Ścieżka SEO (tu byłem obecny, nie wiem jak to wyglądało na AdWordsach, PPC itd.) na SearchMarketingDay jest dla osób które są już biegłe w temacie, są aktywne i planują więcej.. i chcą zrobić research "kulturowy" branży :-)

tam zlecam marketing internetowy i pozycjonowanie stron: bizzit.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niech pozostanie zatem wspólnym mianownikiem na konferencjach Search Marketing Day.

a ja proponuję aby wspólnym mianownikiem na konferencjach SMD były przede wszystkim ankiety, ponieważ było trochę rzeczy które można poprawić, które są łatwe do poprawki ale znaczące dla opinii na ustach obecnych

Pełna zgoda, ja również chętnie podzielę się z organizatorami co było kiepskie, ale też niekoniecznie chcę się tym dzielić na forum. Jeszcze rozważam wpis na blogu ;)

A dlatego piszę to tutaj, bo żaden mój mail w kwestiach organizacyjnych mail jeszcze nie doczekał się odpowiedzi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że moje spostrzeżenia wywołały mała burzę. Zaznaczam, że nie mnie oceniać całej konferencji i tego co było na niej powiedziane, ponieważ tam nie byłem. Oceniam z kolei to co mogłem obejrzeć w Internecie z panelu dyskusyjnego. Kilka osób już wytłumaczyło na jakiej zasadzie to działało, ok. Co nie zmienia faktu, cały czas, że rozmowa Polaka z Polakiem z zadanym pytaniem PO POLSKU a odpowiedzią PO angielsku jest dla mnie kompletnie nie zrozumiała, nawet jak były słuchawki i tak jak Czarek napisał było tam 16 prelegentów (dla których można było spokojnie tłumaczyć odpowiedzi naszego rodaka z Google).

Ładowanie strony w 2 sekundy, polecam: Lh.pl . Test

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O czym w ogóle ta dyskusja? Od początku było wiadomo i było to oficjalnie powiedziane, że cały event jest po angielsku. Tłumaczenie było w obie strony, jeżeli ktoś zadawał pytanie po polsku. Swoją drogą, choć nie korzystałem to podobno ekipa tłumacząca zrobiła kawał dobrej roboty, sam jestem pełen podziwu, że można tak szybko tłumaczyć fachowy slang.

Impreza wypadła przednio i oceniam ją wysoko. Kilka niedoróbek było, pewne rzeczy można było zrobić lepiej i mam nadzieję, że organizatorzy wyciągną wnioski i przeanalizują sprawę. Ale większość z tych niedociągnięć, to były drobne szczegóły. SMD jako całość wypadło bardzo dobrze. Z obecnych na imprezie nie spotkałem się z negatywną opinią.

Jeżeli za rok będzie SMD, także chętnie się wybiorę. BTW: Na moim blogu także znajdziecie relację z imprezy, drugą po Arturze (który swoją pisał już w trakcie imprezy;) )

Skuteczne kampanie AdWords - Redseo.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam to co napisał xradar, na pewno są rzeczy które można by poprawić i nie wszystkie prezentacje stały na dobrym poziomie, ale jak ktoś mnie zapyta czy warto się tam było wybrać, to bez dłuższego zastanowienia powiem że tak:)

SBart.pl - dziennikarstwo obywatelskie i artykuły SEO oraz katalog stron

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie ciekawi odpowiedz na pytanie o wycięcie długiego ogona przy niemal nie ruszonych frazach głównych. Wie ktoś jaka padła odpowiedź?

na pewno jak zawsze bardzo rzeczowa, pomocna i konkretna :D

W związku z powyższym mnie osobiście nic w tym temacie nie ciekawi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności