Skocz do zawartości

Praca licencjacka...


anna_wro

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wam!;)

Aktualnie piszę pracę licencjacką na temat: "Marketing internetowych w małych przedsiębiorstwach". Jestem na 25 stronie, a muszę pracę oddać do 6 czerwca (o zgrozo)!

Nie potrafię kompletnie się rozpisywać i lać wody. Może poradzicie coś? Co w tej pracy ująć? Może ktoś już pisał na ten temat lub podobny?;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- co to jest marketing internetowy i sposoby działań w marketingu internetowym

- opis firmy (dość krótki - jedna strona)

- przyklady działań marketingowych firmy "x" - jestem na etapie pisania (seo, adwords, fora internetowe, portale ogłoszeniowe, marketing społecznościowy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może się czepiam, ale

(seo, adwords, fora internetowe, portale ogłoszeniowe, marketing społecznościowy)
takich szeroko zakrojonych działań nie podejmuje się w małych przedsiębiorstwach. Chociaż pojęcie "mały" jest w sumie względne ;) Podaj więcej szczegółów co do opisu firmy - w zależności od tego czym się firma zajmuje będzie można podsunąć konkretne działania marketingowe pasujące do profilu działalności ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Up-selling, cross-selling, bug-feature, marketing szeptany, społecznościowy, efekt kasy w sklepie, programy lojalnościowe, B2B, brokerzy... długo by wymieniać, temat jest naprawdę szeroki.

Jeśli zachowacie to w tajemnicy, truskawka będzie wasza.

- nie jestem babą a młodą SINGIELKĄ !!!!!!!!!!!!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pisząc swoją pracę licencjacką zacząłem od spisu treści, który potem mi służył za mapę tematów i podtematów według której pisałem pracę. Oczywiście jeżeli zaszła taka potrzeba, to na bierząco uzupełniałem taki spisik treści podczas pisania pracy. Dobrze sobie zrobić zawczasu taki spis i uzupełnić go o elementy jakie chciałbys aby znalazły się w Twojej pracy. Przykładowo

Paca na temat marketing internetowy

1. Wstęp

- Historia stron internetowych

- Historia wyszukiwarek

- harakterystyka google

- harakterystyka Bing

- .............

- ..............................

2. Pozycjonowanie

- Page Rank

- Trust Rank

- Linko dofollow i nofollow

- web 2.0

2.1. Optymalizacja witryn

- optymalizacja linków

- optymalizacja treści

- optymalizacja kodu

- .........................

2.2 Linkowanie witryn

- Precle

- Latalogi

- SWL

- Własne zaplecze

- ...........................

2.3 .........................

3. Reklama

3.1 Reklama kontekstowa

- Adwords

- AdLontekst

3.2 Reklama w portalach społecznościowych

3.3 ...............

4 Porównywarki cen

4.1 .......................

.....................................................

Oczywiście to tylko schemat sklecony na szybo abyś wiedział o co chodzi

Sklep dla sportowców w którym znajdziesz Odżywki oraz suplementy diety dla sportowców, sprzęt siłowy i fitness oraz akcesoria do sportów walki i treningowe Hurt-Detal. Szybka wysyłka na terenie polski i za granicę.

Sklep producenta sprzętu siłowego, fitness oraz akcesoriów do sportów walki. Wysoka jakość, przystepne ceny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zainteresuj się opisami marketingu partyzanckiego - czasem małym kosztem, można zrobić ładny viral. Przykładowo ta firma od olejów mogłaby dmuchany basen przerobić z wyglądu na patelnie, nalać oleju, a na końcu dwie ładne panie, moze udając zakąski, walczyłyby w nim. Może akurat ten pomysł nie jest za 12,5 zł, ale jakie byłoby zainteresowanie :)

Szablony do PrestaShop: https://presta-shop.pl

Nowe szablony w Templatemonster: link

Tani hosting: Hekko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem niedawno taką pracę w kilka dni, więc może coś doradzę ;)

1. Nie słuchaj x1349 :D

2. Miałem 6 książek w biblio - ciężko o porządne materiały książkowe + mnie ograniczał czas. Na pewno książka D. Kaznowskiego (Kaznowski D., Nowy marketing, VFP Communications, Warszawa 2008), z "pdfów" raporty IAB, Interaktywnie.

3. 1. rozdział historia internetu, marketingu i marketingu internetowego. 2. Rozdział - po kolei wszystkie rodzaje - marketing wyszukiwarkowy, reklama graficzna, email marketing, social, marketing szeptany itd., 3. rozdział - wykorzystanie tego w przykładowej firmie - zmyślaj ;)

Jeśli chcesz to mogę Ci podesłać moje biblio na maila - ok. 40 pozycji, większość strony www (PL i ENG)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co ty piszesz pracę bez planu? że nie wiesz co napisać... poza tym nie radzę oddawać pracy, w której chociaż jeden rozdział masz na jedną stronę.

Jak chcesz mieć coś ciekawego to poczytaj też o tzw. ambush marketingu, może nie konieczne stosowany jest przez małe firmy ale zawsze masz coś więcej :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności