Skocz do zawartości

Maskowanie reflinków na stronie

Darq

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem, że do Wordpressów są specjalne wtyczki do maskowania reflinków, ale w chwili obecnej potrzebuję zastosować coś takiego w innym, dość prostym CMSie, do którego nie ma takich dodatków.

Pogooglowałem i znalazłem kawałek kodu, który niby do tego służy ale zupełnie nie znam się na programowaniu, więc bardzo bym prosił żebyście rzucili na to okiem i powiedzieli czy jest ok:

header("Location: https://www.jakasdomena.pl/podstrona.php?id=xxxx&s=1111\n\n");

?>

Pytania:

1. Czy kod jest poprawny?

2. Czy dobrze rozumiem cały schemat działania: zapisuję ten kawałeczek kodu z moim reflinkiem w pliku "index.php", który z kolei zapisuję w nowym katalogu pod nazwą "nazwakatalogu". Wtedy na stronie podaję mój zamaskowany reflink jako "www.nazwadomeny.pl/nazwakatalogu" i po kliknięciu użytkownik zostaje przekierowany poprzez reflink na stronę partnerską?

3. Czy jest jeszcze coś, na co powinienem zwrócić uwagę, żeby to wszystko działało bez problemu?

Z góry dzięki za info :)

utworz sobie jakiś plik np:

go.php -->

<?php
$url = $_GET['url'];
header("Location: $url");
?>

i wywołanie jakiegoś linka:

/go.php?url=https://wp.pl

a9177b36246d7ce96fa698c9971dd36b.png

Sprzęt akwarystyczny kupuj w moim - sklep akwarystyczny.

adwokat częstochowa - Radca prawny Grzegorz Ledwoń. Pomoc w sprawie odszkodowania.

Znalazłem jeszcze jedną, najprostszą metodę, czyli wpis w .htaccess:

Redirect 301 /zamaskowany_url/ https://stronaorganizatora.pl/id_partnera/

Czy tak będzie ok? Nie chodzi mi nawet o samo przekierowanie, bo to mogę sam sobie szybko sprawdzić, ale raczej o poprawne

wysyłanie mojego refa i zliczanie użytkowników w PP. Która metoda pod tym względem będzie "najbezpieczniejsza"? Czy ma to

w ogóle jakieś znaczenie?

nie ma znaczenia w jaki sposób przekierujesz

mozesz użyć równie dobrze aliasu typu prv.pl albo skracaczy linków typu: goo.gl