Skocz do zawartości

Pytania dot. synonimizowanych tekstów

coldpl

Rekomendowane odpowiedzi

Jako, że jestem początkującym pozycjonerem nie wiele wiem o metodach pozycjonowania.

Przeglądając forum natknąłem się jednak na coś takiego jak teksty synonimizowane. Jak to działa? Rozumiem, że piszę tekst a mieszarka sama dobiera mi synonimy i tworzy coś unikalnego? Poza tym jak to przechodzi przez moderację na preclach i katalogach? No i wreszcie czy są dobre darmowe narzędzia, które mieszają teksty

Zapraszam na mojego bloga finansowego. Znajdziesz na nim m.in kurs seo dla blogerów i dowiesz się co to jest faktoring?

Owszem, są darmowe narzędzia służące do mieszania tekstów, wystarczy poszukać w Google. Ogólnie zdanie jest podzielne, niektórzy nie popierają mieszarek lecz jakość wymieszanego tekstu zależy oczywiście od tego jak się go przygotuje do wymieszania. Z jednego specjalnego tekstu można otrzymać kilka a nawet kilkanaście "unikalnych" tekstów.

WYKONAM: teksty, grafikę, strony www oraz bannery flash.

>>> Moje allegro <<<

Tylko właśnie jak przygotować taki tekst? Rozumiem, że trzeba użyć wielu synonimów i po prostu dodać je mieszarce, a ona przestawi je w tekście?

Zapraszam na mojego bloga finansowego. Znajdziesz na nim m.in kurs seo dla blogerów i dowiesz się co to jest faktoring?

Bardzo prosto, dla przykładu:

{Gruby|Chudy|Niski} {Marcin|Tomek|chłopiec} {podszedł do|podbiegł do} {lady|sprzedawczyni} w sklepie i {ukradł|zwinął} gumy do żucia.

Otrzymamy losowe zdania, np.:

1) Gruby Marcin podszedł do sprzedawczyni w sklepie i ukradł gumy do życia.

2) Niski chłopiec podbiegł do lady w sklepie i zwinął gumy do żucia.

W ten sposób tworzy się cały tekst pod mieszarkę, która układa losowo teksty. Oczywiście nie musisz ich sam pisać, możesz je zlecić w dziale "Ogłoszenia i Zlecenia " > "Copywriting".

WYKONAM: teksty, grafikę, strony www oraz bannery flash.

>>> Moje allegro <<<