Skocz do zawartości

Long Tail i SWL


zyzzia

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.. pograżyłam się w lekturze na forum.. zarówno w starych wiadomościach jak i nowszych i myślę że mogę spytać o kilka rzeczy..

Mam sklep internetowy z meblami.. jest to branża gdzie nie ma potrzeby pozycjonowania kilkuset słów.. jednak troche się tego uzbierało..

Zoptymalizowałam w miarę swoich możliwośći sklep i nasyciłam kategorie słowami.. kataloguje, precluje i bloguje najogólniejsze frazy

A oto moje pytania:

1. Co zrobić z cała resztą słów tych pojedynczych oraz mniej popularnych? - też katalogować czy jakoś inaczej je dopalać?

2. Jak używać E-weblinka żeby miało to ręce i nogi? ile dawać na wpis do katalogu czy precli na miesiąc? Dużo jest info z 2010r że ok 500-700pkt na jeden wpis na 10dni? - nie używałam nigdy SWL i boję się pogrzebać całą moją pracę nieumiejętnym posługiwaniem się.

3. Skąd wziąść pkt? gdzie kupić? - na allegro? dysponuje na razie tylko 3 blogami i sklepem

4. Przeglądałam temat o konkurencyjności fraz.. jednak nie jest ona aż tak zrozumiała- niektórzy zapominają że piszą dla początkujących a słowa typu

Moja jedna fraza "meble sosnowe" - z tego co widze ma sporo AdWords i wysoką konkurencję.. jak sprawdzić które są na prawdę ciężkie a które w miarę?

zapraszam do mojego sklepu - meble sosnowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do konkurencyjności fraz to na pewno nie sugeruj się liczbą wyników, to nie ma się nijak do konkurecyjności frazy. Otóż, jak już pewnie wiesz, interesujesz się wynikami z peirwszej dziesiątki (TOP10) bo na niej Ci zalezy, prawda? Dodatkowo, w sieci jest kilka dobrych narzędzi dzięki którym latwiej jest oceniać konkurencyjność fraz, masz do wyboru te płatne jak i zarówno darmowe. Dzięki nim po prostu łatwiej i prędzej można ustalić wiek domeny, ilość linków prowadzących do danej strony itd. To wszystko tyczy się oceny konkurencyjności frazy.

WYKONAM: teksty, grafikę, strony www oraz bannery flash.

>>> Moje allegro <<<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Darmowymi będzie ciężko. Generalnie oceniając fraze pod kątem konkurencji powinnaś zwrócić uwagę na 2 rzeczy: ich optymalizację oraz podlinkowanie. Piszesz, że zoptymalizowałaś swój sklep, więc z pierwszym punktem powinnaś sobie poradzić.

Teraz chcesz się dowiedzieć ile linków prowadzi do stron konkurencji. Najpopularniejsze narzędzia to majesticseo.com, ahrefs.com oraz opensiteexplorer.com. Niestety w darmowych wersjach dane są mocno ograniczone. Ale już z nich można wyciągnąć jakieś wnioski.

Programem, który może Ci posłużyć do analizy jest marketsamurai, który może zebrać dane z całej dziesiątki na raz (dane pochodzą z bazy majesticseo.com).

Dodatkowo w pewnym stopniu może Ci pomoć narzędzie propzycji słów kluczowych od Google. Co prawda konkurencja tam podana dotyczy wyników płatnych ( i to niezbyt szczegółowo) ale często konkurencja w wynikach organicznych i płatnych idzie w parze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności