Skocz do zawartości

Google Maps/Miejsca/Google+ Lokalnie


ebinx

Rekomendowane odpowiedzi

Firma X ma kilka oddziałów w głównych miastach Polski pod tą samą nazwą z różnymi numerami telefonów i adresami ale (wtej chwili) jedną stroną internetową/domeną.

Żeby pomóc w widoczności oddziałów lokalnie zaleciłem

- utworzenie subdomen dla miast i tym samym oddziałów (warszawa.x.pl, krakow.x.pl.. itd) i umieszczenie na tych subdomenach danych adresowych oddziału, mapki google z lokalizacją i jakiś unikalnych krótkich tekstów

- umieszczenie tych subdomen w profilach zamiast strony głównej (strona głównna tylko przy profilu siedziby)

- zrobienie zdjęć z geolokalizacją i podzielenie się nimi na FB, G+, panoramio na kontach firmowych i prywatnych (pracownicy zakładają G+ i FB zeby promowac otagowane zdjęcia)

- dodanie tych nowych subdomen do katalogów lokalnych i podlinkowanie ich na lokalne frazy

Pytanie:

1 Co jeszcze można zrobić?

2 Skąd na Polskę google bierze dane adresowe do listingów- wiem ze pewnie warto być w pkt.pl i pf.pl i qype.pl(recenzje- początki w PL na razie) ale czy to wszystko?

W zamian za podpowiedzi podzielę się listą skąd google bierze recenzje dla branży hotelowej i są to m.in.:

tripadvisor.com

booking.com

odkryjpolske.pl

hotele.pl

staypoland.com

hotel.info

trivago.pl

oceniacz.pl

virtualtourist.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Mnie od dłuższego czasu zastanawia jak można wbić się do top10 google maps?

Czy jest możliwość pozycjonowania wpisu w google maps? Czekam na wypowiedź jakiegoś speca :)

Najnowocześniejszy Hotel Nad Morzem Grand Lubicz 5*
Apartamenty w Ustce tylko w pensjonacie Villa Wenel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Firma X ma kilka oddziałów w głównych miastach Polski pod tą samą nazwą z różnymi numerami telefonów i adresami ale (wtej chwili) jedną stroną internetową/domeną.

Żeby pomóc w widoczności oddziałów lokalnie zaleciłem

- utworzenie subdomen dla miast i tym samym oddziałów (warszawa.x.pl, krakow.x.pl.. itd) i umieszczenie na tych subdomenach danych adresowych oddziału, mapki google z lokalizacją i jakiś unikalnych krótkich tekstów

- umieszczenie tych subdomen w profilach zamiast strony głównej (strona głównna tylko przy profilu siedziby)

- zrobienie zdjęć z geolokalizacją i podzielenie się nimi na FB, G+, panoramio na kontach firmowych i prywatnych (pracownicy zakładają G+ i FB zeby promowac otagowane zdjęcia)

- dodanie tych nowych subdomen do katalogów lokalnych i podlinkowanie ich na lokalne frazy

Pytanie:

1 Co jeszcze można zrobić?

2 Skąd na Polskę google bierze dane adresowe do listingów- wiem ze pewnie warto być w pkt.pl i pf.pl i qype.pl(recenzje- początki w PL na razie) ale czy to wszystko?

W zamian za podpowiedzi podzielę się listą skąd google bierze recenzje dla branży hotelowej i są to m.in.:

tripadvisor.com

booking.com

odkryjpolske.pl

hotele.pl

staypoland.com

hotel.info

trivago.pl

oceniacz.pl

virtualtourist.com

A może dobrym rozwiązaniem byłoby pozycjonowanie mapek w naturalny sposób, podobnie jak anchorów, czyli uwidacznianie ich wszem i wobec?

Np dodając wpis o stronie do katalogu, wybieraj katalogi w których można wyznaczyć mapki.

Logicznie rzecz biorąc, im częściej pojawia się dana mapka, z danymi firmy, tym bardziej będzie wartościowa , podobnie jak anchor w linku. Możesz zawsze przeprowadzić test na 1 z miast i zobaczyć co się stanie po czasie. Oczywiście jeżeli masz czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności