Skocz do zawartości

Pozycjonowanie domeny -pytanie- pomoc

Blanko85

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

z racji tego ze jestem zielony w tych sprawach i nieznam sie na tym, nie mam pojecia czy jest to prawda czy nie, chciałbym zapytac na forum specjalistów. Moj pozycjoner po pytaniach dlaczego tak słabo idzie pozycjonowanie strony odpowiedział mi tak:

"Niestety mamy pecha z Pańską domeną, bo zanim domena zdążyła się pojawić wysoko załapała się na największą zmianę w algorytmie Google ostatnich lat

Czy dopuszcza Pan opcje zarejestrowania nowej domeny i przeniesienia na nią sklepu? Ta opcja dałaby dużo szybszy wynik, wiele osób twierdzi, że strony które spadły po ostatniej zmianie są nie do przywrócenia. "

prosze mi napisac czy to jest prawda z tym algorytmem czy tylko mydlenie oczy. Dodam ze sklep jest pozycjonowany od lutego 2012r. Boje sie zmieniac domeny bo to jednak juz 4 miesiace.. a teraz znowu od zera bym zaczał.. prosze o rady co zrobic czy pozyconer mowi prawde czy warto zmieniac domene?

Mówił prawdę, była duża zmiana, niezależąca od niego.

Zajmuję się optymalizację oraz pozycjonowaniem stron internetowych, wystawiam F.Vat. Proszę śmiało pisać, dzwonić, chętnie odpowiem na wszelkie pytania, wycenię frazy, doradzę.

https://websy.pl/ kontakt@websy.pl, tel: 697715522, NIP: 716-254-81-05, REGON: 060330653

jeśli pozycjoner chce kupowac nową domenę i robić przekierowanie to lepiej go zmienić... wyzwaniem jest zrobić wszystko ponownie i porządnie za kasę, którą musi sam wyłożyć.... taka naga prawda.

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

Algorytm nie uderzył w pozycjonerów tylko w spamerów . Między pozycjonerem ,a spamerem jest olbrzymia róznica .

oj tam oj tam :)