Skocz do zawartości

Zwiekszenie CTR [uwaga Majewski :) ]


papieros

Rekomendowane odpowiedzi

https://www.cneb.pl/a/zwiekszyc_ctr_adsense.html

Pierwszy raz przeczytalem Majewskiego do konca i ... trzyma mi sie to kupy.

Co o tym sadzicie ?

Ja chyba nie zamierzam tego stosowac ale pytam bardziej z ciekawosci na ile mozna stosowac psychologie

w adsense bo przeciez to do czego zacheca google - zmieniaj kolor reklam to tez zagrywka psych. -

Gdzie sie zaczyna a gdzie konczy wplywanie na podswiadome klikanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reklama, nie liczą się środki tylko cel. Google samo podpowiada co należy zrobić, aby uzyskać więcej dochodów ze strony, gdzie i jaki format reklamy wstawić. Co do obrazków i podpisów to są one skuteczne. Może nie jest to 40% ale więcej niż umieszczona gdzie indziej. Kiedyś czytałem (chyba nawet na tym forum) o efekcie ślepej uliczki na stronie (strona bez wyjścia), gdzie internauta wchodzi na stronę główną, następnie klina na jakiś ciekawy art a z arta jedyna droga ucieczki to 1) wykonanie ruchu myszką aby zamknąc okno lub confąć się (baaardzo męczące) lub 2) kliknięcie w reklamę. 6 na 10 kliknie w reklamę.

Potrzebujesz pomysł na biznes? Zapraszam na największe forum biznesowe w Polsce!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w podanym artykule można przeczytać:

"Bardzo popularny jest też układ z dużym poziomym banerem i czterema obrazkami proporcjonalnie umieszczonymi nad nim, a także duży boks z czterema reklamami i czterema małymi obrazkami umieszczonymi po lewej stronie."

tu: jensense.com można przeczytać odpowiedź jaką autorka popularnego blogu o reklamach kontekstowych dostała od Google w tej sprawie:

oto fargment (polecam przeczytać całość artykułu):

"Publishers are still welcome to place images above the ads. The only exception is if it's in such a way that it looks like the images are part of the ads.

When something like that comes to our attention, we'll ask that the publisher place a visible border between the ads and the images, to make it clear that the images are not being served by Google on behalf of the advertisers. We generally do not ask publishers to remove the images completely, we just ask that they add borders to avoid confusion. "

wniosek: należy z tym po prostu uważać i najlepiej zapytać Google jeśli mamy wątpliwości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności