Skocz do zawartości

Łączenie wyników organicznych z mapkami.


adrians

Rekomendowane odpowiedzi

Coraz częściej obserwujemy łączenie wyników organicznych i wyników z mapek w jedno (przy pozycjonowaniu regionalnym). Google zresztą łączy na wybrane hasła lub frazy według własnego widzimisię. Mam przypadek pozycjonowania strony w wynikach organicznych, na których była na pierwszych miejscach. Następnie wpis został połączony z wynikami z mapek i teraz pojawia się tylko w ten sposób. Klient twierdzi, że nie są to już wyniki organiczne i może zerwać umowę. Czy jest gdzieś w sieci opisanie łączenia takich wspólnych wyników by mieć podkładkę dla klienta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt Ci nic na to nie poradzi (w szczególności gdy nie pokazałeś treści umowy) - umowę musisz spisać tak, aby przewidzieć takie sytuacje. Dla większości firm które znam, w umowach punktem odniesienia jest wewnętrzny system monitoringu (po API Google), a realny SERP (w dużej mierze spersonalizowany i zniekształcony dla każdego szukającego, m.in. w oparciu o lokalizację, historię wyszukiwań, czy +1-ki) nie stanowi argumentu.

Pozdrawiam, J.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w jaki sposób zintegrować mapkę z wynikiem? Chodzi mi o to aby na nazwę firmy pod wynikiem wyświetlała się rozwijana mapka:

Nazwa firmy

www.domena.pl/

Opis firmy... bla bla bla

bla bla...

+ Wyświetl mapę Długa 28/30 90-001 Łódź

Dodam, że strona jest w miejscach/mapach google dodana.

/l~~$

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest problem, na którego rozwiązanie można poczekać od systemów monitorujących. Wynik jest teraz spersonalizowany, czy raczej "skażony", trzema głównymi czynnikami - historią wyszukiwań, lokalizacją zadawanego zapytania, czynnikiem social (głównie +1-kami).

Szczerze mówiąc, idzie to w kierunku rozliczenia za ruch.

Pozdrawiam, J.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podeprzeć można się tym, że przy połączonych wynikach występuje adres strony www i dość często w nagłówku fraza pozycjonowania (chociaż nie jest to standard). Pokaż mu przykłady innych firm, które na pewno się pozycjonują i efekt jest taki sam. Powiedz też, że jak wypowie umowę to zniknie i z mapek i z organików :)

A na przyszłość przy umowie zaznaczaj, że posiadając wpis w mapkach może on został połączony z organikiem, a co za tym idzie działa na korzyść użytkownika, więc od tego też będą naliczane statystyki / płatność itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w jaki sposób zintegrować mapkę z wynikiem? Chodzi mi o to aby na nazwę firmy pod wynikiem wyświetlała się rozwijana mapka:

Nazwa firmy

www.domena.pl/

Opis firmy... bla bla bla

bla bla...

+ Wyświetl mapę Długa 28/30 90-001 Łódź

Dodam, że strona jest w miejscach/mapach google dodana.

Dodać maps (np. iframe) w obrębie strony.

Pozdrawiam, J.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności