Skocz do zawartości

płatności w serwisach i kupujący - przygody


SilverT

Rekomendowane odpowiedzi

Dość ciekawa sprawa bo pewien pan napisał do mnie, że wysłał smsa w jednym z moich katalogów i otrzymał smsa zwrotnego, że niby kod błędny i co teraz?

Grzecznie odpisałem, że za smsy odpowiada cashbill.eu i, że jak coś nie działa w takich sprawach, to z nimi kontakt (ogólnie kody działają, bo wpisy z sms dochodzą).

No niestety pan bardzo się chyba zdenerwował i mi odpisał, że: "...że to wysyłanie smsów to zwykła ściema i kradzież..." "Żyrujecie na ludziach z abonamentem..." "Jak najbardziej postaram się na wyjaśnienie tej kradzieży, jednak raczej nie w firmie cashbill.eu" itp.

Nie wiem co sobie myśleć, czy ktoś ma zły dzień czy zabłądził w internecie... wszyscy go okradają w internecie, to po co z niego korzysta?

edita: literka

Wiekowy moderowany katalog firm: BiuroFirm.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mają rację, wyśli jeden kod temu Panu i po sprawie, zapewne masz możliwość wygenerowania na dzień jakiejś ilości darmowych kodów. Po co sobie psuć opinie, a w przyszłości ten klient może powróci i kupi jeszcze kilka kodów. Pomyśl.

Blog o optymalizacji i projektowaniu stron internetowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też proponuję dać mu kod, ale nie tak od razu. Aby zioma z lekka uspokoić zaproponuj, aby złożył reklamację w cashbill i jeśli nie otrzyma odpowiedzi w jakimś tam określonym przez Ciebie czasie poślij mu kod wygenerowany ręcznie. W tym samym czasie sam zainteresuj się tematem w cashbill prowadząc małe dochodzenie - niestety musisz przyjąć postawę, że gość też może być naciągaczem.

Panie Boże, chroń mnie przed debilami, bo rozmowa z nimi powoduje, że  grzeszę pychą..

Były sobie świnki trzy - content, google oraz link | jestem uczulony na pierd*lenie głupot | idiot intruder aka internetowy poszukiwacz prawdy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że nawet nie musi robić dochodzenia nie wiadomo jakiego, sam nie używam cashbill, tylko innego systemu, ale powinno być podobnie. Niech wejdzie w swój panel klienta i sprawdzi czy z nr tel klienta został wysłany sms i czy jest wykorzystany. Proste i szybkie.

Blog o optymalizacji i projektowaniu stron internetowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wysłałbym nawet trzy kody kolesiowi... Będzie wtedy łaził i rozpowiadał jaki to katalog fajny...

CPM Leader - Najlepsze Reklamy CPM w internecie...

AdFreestyle - Najlepsze Reklamy CPC w internecie...

CPM Fun - Najlepiej płatne Reklamy CPM w internecie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pion a jaką masz pewność, że taka osoba w ogóle wysłała jakiegokolwiek smsa, albo że dobrze wpisał kod w sms? i nikogo nie olałem, co mogłem to sprawdziłem. a że ktoś tak nagle naskakuje, że okradam itp no to przepraszam bardzo...

@Kapitan SEO co innego jak się co jakiś czas da kilka darmowych kodów na forum a co innego jak zacznę rozdawać kody za darmo aby każdy "chwalił katalog" - ale jaki w tym sens skoro katalogi są płatne, płatne po to aby zarabiały.

Wiekowy moderowany katalog firm: BiuroFirm.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może faktycznie otrzymał błędny kod. Kiedyś też wysłałem sms aby otrzymać kod do jakiegoś katalogu (płatności obsługiwał bodajże Dotpay). Gdy wpisałem pojawił się komunikat o błędnym kodzie, napisałem do admina katalogu podając nr telefonu, z którego był wysłany sms oraz otrzymany kod. Szybko okazało się, że powinienem otrzymać zupełnie inny.

O tym jak ważne jest skuteczne pozycjonowanie stron internetowych. Usługi remontowo budowlane i instalacje sanitarne Tarnów i okolice. O tym dlaczego ludzie wybierają chwilówki zamiast pożyczek w banku.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w jednym z moich katalogów w treści sms-a mam końcówkę "Z" a już kilka osób wysłało sms-a z "2". Ktoś inny w Homepay ma założone konto na tę samą wartość sms-a i treść jego różniącą się tylko tym znakiem.

Twoja sytuacja jest pewnie identyczna, Pan dostał sms-a do innego serwisu internetowego.

Nie wiem jak jest w Cashbill, ja po uzyskaniu informacji z jakiego numeru był wysłany sms, na jaki numer, o jakiej treści i mniej więcej kiedy - podałem to na czacie logując się w Homepay i na bieżąco sprawę załatwili, czyli wysłali ponownego sms-a z poprawnym kodem.

Moje wartościowe katalogi, na których nie zawiedziesz się. Wpis PREMIUM do wszystkich to tylko 10,00 PLN.

Solidny katalog stron

Przedstawiam strony dla kobiet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@horcyk klient otrzymał info o kodzie błędnym w sms'ie a nie katalogu

@melodiawsieci.pl w bynio jest treść: ad bynio1 więc ciężko coś źle wpisać :P

nie wiem dokładnie jaki jest powód, ale klient odpisał, że sprawę możemy uznać za zamkniętą - czyli pozytywnie

Wiekowy moderowany katalog firm: BiuroFirm.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności