Skocz do zawartości

Allegro down


Bart.

Rekomendowane odpowiedzi

Ktoś coś jeszcze? :-)

Otrzymaliśmy już od innych Użytkowników sygnały na temat opisanego problemu. Dział Techniczny Serwisu został powiadomiony o sprawie. Problem został już rozwiązany.

W tej sytuacji proszę anulować wpłatę "Rozpoczętą"

W imieniu swoim, jak i całego zespołu Allegro, pragnę bardzo serdecznie przeprosić Pana za wszelkie utrudnienia w korzystaniu z serwisu Allegro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności