Skocz do zawartości

Witam szalenie serdecznie wszystkich tych którzy odczuwają jakąś przyjemność z tego, że są witani :P i już mam do Was pytanko xDD

gostek35

Rekomendowane odpowiedzi

A więc że tak tego tam ten... Witam serdecznie każdego z osobna, kto zechce przeczytać co tu wystukam, ale i wszystkich razem, zwłaszcza tych, co się nawet nie zorientują że dodałem temat z moim "helloł". Jestem młodym człowiekiem, studentem, właściwie to nowo-przyjętym studentem i na tę chwilę czuję się bardziej jeszcze jak absolwent liceum :) O samym pozycjonowaniu wiedzę mam nikłą, dopiero zgłębiam temat, myślę że jeden z tematów właśnie na tym forum pomoże mi wniknąć w sprawę. Póki co, moim zajęciem związanym z PiO jest pisanie tekstów pozycjonujących, tak zwanych precli, czym zajmuję się w miarę krótko, bo kwartał. Nie wiem co by tu jeszcze dodać... Może to, że trafiłem tutaj dlatego, że mój obecny zleceniodawca, z którym prowadzę niby stałą współpracę, nieco mnie zaniedbuje i zarobki, pomimo, jak mi się zdawało, bajecznych stawek, są niskie, a w każdym bądź razie nieproporcjonalne. No i właśnie szukałem innych zleceniodawców, miejsc, gdzie mogę ich znaleźć. I tadam - PiO :D

A teraz przejdę do problemu. A więc, znalazłem, jak mi się zdaję, atrakcyjnego zleceniodawcę. Problem polega na tym, że zarówno ja, jak i on, jesteśmy nowymi użytkownikami. A osoba ta życzy sobie, aby kontaktować się z nią przez priv! I co zrobić? Liczę na mądre rady i genialne odpowiedzi :P

Witaj :)

Ci, którzy potrafią postępować niekonwencjonalnie, są nieskończeni niczym niebo i ziemia, niewyczerpani niczym wielkie rzeki. Gdy nadchodzi ich koniec, zaczynają się znowu, jak dni i miesiące. Umierają i rodzą się na nowo, niczym cztery pory roku...
adrianszczepanski.pl | nipter.de | z229.pl

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.