Skocz do zawartości

Biznes-host.pl - opinie


Pradcom

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 340
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Dali dzisiaj ciała po całości. 6 kont wszystko leżało i kwiczało pół dnia, oby mniej takich akcji.

Są rzeczy, które nie są zależne od nich i mogą zepsuć się dosłownie każdemu, a z resztą:

w dniu dzisiejszym zantowaliśmy problemy techniczne w części naszej
infrastruktury.
Bezpośrednią przyczyną była awaria sieci zasilania, która rozpoczęła
się około godziny 10.
Nasze systemy automatycznie przełączyły się na zasilanie awaryjne,
jednak po około 1h pracy jeden z agregatów odmówił pracy.
Spowodowało to zanik zasilania na jednej z sal kolokacyjnych.
Przywrócenie pracy agregatu zajęło około 40 minut.
Niestety około 40% naszej infrastrutktury ucierpiało.

Z przykrością musimy przyznać, że o ile usunięcie awarii biorąc pod
uwagę skalę było całkiem sprawne (chociaż zdajemy sobie sprawę, że
czas był za długi)
to system komunikacji z Państwem niestety okazał się niewydolny.
Przepraszamy Państwa za problemy z dodzwonieniem się oraz z długim
czasem oczekiwania na odpowiedź z pomocy technicznej.
Pracownicy BOK robili co mogli jednak ilość zgłoszeń skazywała ich na
porażkę. Wyciagniemy z tego wnioski i wdrożymy procedury, które nie
pozwolą by podobna sytuacja się powtórzyła.


Doceniamy Państwa cierpliwość i wyrozumiałość. Zdajemy sobie sprawę
z tego jak ważna jest dla Państwa jakość usług.
Podejmujemy odpowiednie kroki by podobna sytuacja nie wydarzyłą się w
przyszyszlości.

Dziękujemy za zrozumienie i przepraszamy najmocniej za problemy jakie
spowodowała dzisiejsza awaria.

Od Home za niedziałającą 6 dni domenę nie dostałem nawet maila poza gadaniem na infolinii, że jest to moja wina :)

Tak BTW - podpisując umowę na serwer z SLA 99,9% wyrażacie zgodę na 87h niedostępności usługi - nie ma rozwiązań 100%owych

Jakub Jaworowicz

Zobacz mój Blog o WordPress i Marketingu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak MaxPan napisał w hekko przy ostatniej awarii serwera s26 wyszła natychmiastową informacja, że trwają prace konserwacyjne, a po naprawie dodatkowe 3 miesiące w gratisie. I nie było problemów z komunikajcą, czego nie można powiedzieć o biznes-host. Nigdy im się to nie zdarzało więc nie można mieć do nich pretensji - można powiedzieć siła wyższa.

Jedno jest pewne - nie byli przygotowani na taką sytuację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

87h to chyba na rok, miesieczny limit wpadek u mnie wykorzystali wczoraj, jakies 7h

Zgodnie z regulaminem BH:

§ 8 Zakres odpowiedzialności Operatora

Operator zobowiązuje się do:

  1. stałego i nieprzerwanego świadczenia usług Abonentowi, który uiścił opłatę abonamentową i nie złamał niniejszego Regulaminu. Stałe i nieprzerwane świadczenie usług rozumiane jest jako pełny dostęp klienta do jego usług z zachowaniem dostępności na poziomie 99,9% w skali roku.

Wychodzi więc na to, że jak na razie nie możesz mieć do nich pretensji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Biznes host dzisiaj pracuje ? Od paru godzin mam offline vps, na supporcie nikt nie siedzi (od paru dni), telefonu 24h ani do pomocy technicznej nikt nie odbiera, na tickety nikt nie odpowiada ... ktos ma podobny problem ?

Programowanie aplikacji internetowych, zaawansowane portale, autorskie sklepy i skrypty na potrzeby SEO - seotarget.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności