Skocz do zawartości

Biznes-host.pl - opinie


Pradcom

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 340
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Nie znam firmy,.....

 

Skoro na VPSie potrafią limitować, blokować ruch http to nie wyobrażam sobie do czego są zdolni na shared hostingu :o

 

Nowa polityka firmy to coś jak nie mamy pana płaszcza i co nam pan zrobi :)

Wykupiłem najdroższy model VPSa z dodatkowymi IP i usługą administracji a teraz dowiaduję się, że tak właściwie to nie przysługuje mi administracja a z dodatkowych IP najlepiej byłoby gdybym nie korzystał. W rezultacie mam bardzo drogiego drogiego VPSa jak na 1 IP i samodzielną administrację :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyjście z problemu jest jedno przenieść się do innej firmy, ja tak zrobiłem (co prawda jeszcze nie wszystkie strony przeniesione ale już prawie połowa roboty za mną) -
Jednak ja widzę w tym wiele plusów, skończyły się wieczne błędy, ciągłe niewczytywanie się stron i co ciekawe, nagle na przeniesionych stronach brak wirusów z chińskim syfem ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam, że trochę to dziwne. Z ciekawości spytam - co firma odpowiada na pytania o ipki albo administrację? Rozumiem, że masz vpsa jednego z tych na DA?

 

 

 

Tak, VPS Managed DA

 

Odpowiedzi są różne. Czasami odpowiedzi nie ma wcale. Telefonicznie rano "przekazuję sprawę do administratora", przed 17 dzwonię ponownie żeby kogoś jeszcze złapać i nikt nic nie wie więc od nowa "założę Panu ticket i skieruję do administratora"

 

Na ticktet typu strony nie działają i konkretne przykłady przychodzi odpowiedź "proszę przeanalizować logi". To nic, że jakbym chciał analizować logi to wykupiłbym VPSa w wersji root kilka razy tańszego :)

 

Na prośbę o interwencję administratora dowiaduję się, że administracja mi nie przysługuje a oni jedynie świadczą pomoc techniczną.

 

Zlecam audyt zewnętrznej firmie. Przychodzi odpowiedź, że problem leży poza serwerem VPS. Ruch jest blokowany na jakimś routerze czy proxy wspólnym dla wszystkich klientów Biznes-Host.

 

Podpinam strony pod zewnętrzne monitoringi uptime. Pokazuję dane z monitoringu np. 80% za ostatnie 7 dni. Odpowiedź: nieprawda, z naszych danych wynika, że uptime jest wyższy. Taka odpowiedź pada w chwili kiedy strony cały czas nie działają.

 

Na pytanie w jaki sposób mam korzystać z wykupionych IP skoro co chwilę ruch http nas nich jest blokowany? Dostaję odpowiedź, że zawsze mogę korzystać tylko z głównego IP serwera.

 

Ostatnio po 3-4 dniach bez odpowiedzi zacząłem przenosić niedziałające strony do OVH. Cześć domen już ruszyła bo złapała nowe DNSy a część jeszcze, więc z supportu nagle przyszła odpowiedź, że te strony które jeszcze nie działają to dlatego bo wskazują na zewnętrzne DNSy :)

 

Reasumując na VPSie z wykupioną administracją i dodatkowymi IP nie mam administracji a z dodatkowych IP najlepiej jakbym nie korzystał to nie będzie z nimi problemu. Administrację i opiekę nad serwerem musiałem opłacić drugi raz w zewnętrznej firmie.

Problem niedziałających stron support Biznes-Hostu rozwiązuje grą na czas, czekając aż klient przeniesie strony do konkurencji po czym obwieszczają rozwiązanie problemu i zamykają ticket :)

 

Teraz to brakuje jeszcze tego, żeby mi zabrali połowę RAMu i przestrzeni dyskowej. Powód jakiś wymyślą zapewne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości przejrzałem stronę biznes-host i nigdzie nie mogę znaleźć żadnej wzmianki odnośnie administracji serwerem - tzn. co konkretnie wchodzi w skład tej usługi. Jeśli gdzieś takowa informacja się znajduje to przepraszam :) Sam niejednokrotnie spotykałem się z sytuacją gdy w ofercie było info o 100% wsparciu administracyjnym, a po dopytaniu bok okazywało się, że jedynie działają jak serwer padnie - nie z winy klienta. 

Nie chcę wyjść na obrońcę firmy ale dane z monitoringów nie zawsze są rzetelne. Będąc na Twoim miejscu już dawno wyniósłbym się do konkurencji zamiast psuć sobie krew. Strona nie działa mi raz, drugi, trzeci to moja cierpliwość się kończy.

Pozostaje mi życzyć Ci teraz powodzenia w OVH :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości....  :)

 

https://biznes-host.pl/start/vps-managed/

 

"Zarządzany serwer VPS z Direct Admin – idealny wybór jeśli szukasz gwarantowanej wydajności i nie chcesz samodzielnie administrować środowiskiem serwera. Chętnie się tym dla Ciebie zajmiemy!"

 

„Koniec ze zmartwieniami o administrację, bo warstwa serwera i Direct Admin są po naszej stronie. Dostajesz po prostu gotowe środowisko z panelem i gwarantowaną, wysoką wydajność.”

 

Monitoring wysyła mail. Wchodzę sprawdzam, rzeczywiście nie działa to piszę ticket. Wiadomo, że może się pojawić problem na łączach pomiędzy serwerem monitorującym a Biznes-Hosetem i wtedy monitoring roześle fałszywy alarm ale nie spotkałem się jeszcze z taką sytuacją.

 

Cały czas się przeprowadzam do konkurencji ale to też generuje dodatkowe koszty i stratę czasu. Mam u nich serwery opłacone z góry na rok.

 

Sprawę Biznes-Host mógłby rozwiązać honorowo i zwrócić opłatę za niewykorzystany okres. Skoro nie chcą świadczyć zamówionych usług to nie powinni też chcieć moich pieniędzy :)

 

Jakiś czas temu prosiłem o wymianę jednego z VPSów na nowy i sprawny. Otrzymałem odpowiedź, że mogę wykupić nowy serwer VPS ale ze starego zrezygnować nie mogę, nie może być on też zaliczony na poczet opłat za nowy VPS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu prosiłem o wymianę jednego z VPSów na nowy i sprawny.

jeśli nie działał to oczywiste ze powinni naprawić ale życzenia wymiany na nowy nie bardzo rozumiem :)

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jakiś czas temu prosiłem o wymianę jednego z VPSów na nowy i sprawny.

jeśli nie działał to oczywiste ze powinni naprawić ale życzenia wymiany na nowy nie bardzo rozumiem :)

 

 

Ta sama awaria powtarza się po kilka razy w miesiącu. Strony są offline po 2 dni.

 

To jeśli nie są w stanie dostarczyć działającej usługi to kolejnym nasuwającym się rozwiązaniem jest wymiana usługi na taką samą tylko wolną od usterek.

 

Rozumiem, że na moim miejscu nie przejmowałbyś się awariami, pisał tickety i czekał? Czy może przeniósłbyś się do innej firmy a serwery w Biznes-Hoście zostawił nieużywane ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co się teraz dzieje w bizneshost to nic innego jak SYF KIŁA I MOGIŁA !

 

Ja wszystko rozumiem, to że zmienił się właściciel, że zmieniają wewnęrzny system itd.

Ale to, że nagle przestają działać strony bo cudownie zmieniła się wersja php na inną, albo to że przestają działać bazy danych bo coś im się "wypieło", lub też to że jest pętla przekierowań 503.shtml i nie da się załądować strony to już jest gruba przesada. Najlepsze - dopóki nie sprawdizmy ręcznie że coś nie działa, nie wpadniemy na to.

 

Na 7 wysłanych zgłoszeń nie otrzymałem ani jednej odpowiedzi. Strony cudownie ożywają po napisaniu ticketa po 1/3 dniach i tyle !

Nie da się po prostu nie denerwować. Wieczne 500'tki czy "wywalanie" baz danych które są nagminne od ok. 2 miesięcy są po prostu nie do zaakceptowania.

 

Klienci sami mi zaczęli zwracać uwagę(klienci którzy z mojego polecenia pozakładali konta na bh na zwykłych sharedach) że coś jest nie tak(głównie problemy z bazami danych, ale ostatnio chiński syf na kontach gdzie nie było możliwości by coś się wgrało bo cms był dedykowany, a dziura dotyczyła joomli której nie było na danym koncie...)

 

Z 5 kont które tam miałęm zostały mi jeszcze 2(niestety przenoszenie to masa roboty). Miałem nadzieję że międzyczasie sie coś zmieni, ale widze że marne nadzieje.

 

Nauczyli mnie jednego - jeśli drastycznie spada ruch, to nie filtry/bany ale NAGLE PRZESTAJĄCE DZIAŁAĆ STRONY.

Z bardzo dobrej firmy którą można było polecić z czystym sumieniem zrobiła się padaka. 

SZUKASZ NAPRAWDĘ DOBRYCH I TANICH PROXY ?

Proxy w ilości 70 tys. wymieniane cyklicznie, stabilność anonimowość i nielimitowany transfer:

KLIKNIJ I KUP LUB PORÓWNAJ WSZYSTKIE RODZAJE PROXY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Czy może przeniósłbyś się do innej firmy a serwery w Biznes-Hoście zostawił nieużywane ?
Zrezygnował bym z ich usługi.

 

Jeśli faktycznie wina leży po ich stronie, to powinni przedłużyć okres usługi, poprawić. Jeśli nie mogą zapewnić stabilnego działania to dokonać zwrotu niewykorzystanej oplaty.

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:olaboga:

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@straseusz Miałeś hosting czy vpsa? Nagminne "wywalanie" baz danych zazwyczaj towarzyszy przekroczeniu któregoś z limitów na serwerze lub błędami w skrypcie, rzadko kiedy zdarza się aby problemy z mysql na serwerze były długotrwałe i często powtarzane. Również o wrzutki na koncie nie miałbym zbytnio pretensji do usługodawcy. Nie mniej dobrze, że się przenosisz, bo na pewno przyniesie to ulgę Tobie i providerowi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo Mion i wladcapierscieni dla nich lub u nich pracują, albo nie mają tam swoich zasobów.

 

Osobiście opisałem ich wcześniej, więc powtórzę:

 

Dno, całkowite dno, metr mułu, a pod mułem Biznes-Host. 

 

1. Seo hosting jest to syf jak kolera. Czas ładowania stron? NIeokreślony, bo wywala błąd jak wyżej kolega Straseusz opisał.

2. Support - żaden.

3. Chęc rozwiązania problemu - żadna. 

 

Ogólnie dramacik. Kolega namówił mnie na zmianę, bo rzekomo najlepsze serwery. Wróciłem po tygodniu zmiany do linuxpl i nigdy więcej już do Biznes-Host nie wrócę.

 

Moja reklamacja leży zresztą u nich już dłuższy czas. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności