Skocz do zawartości

Biznes-host.pl - opinie


Pradcom

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 340
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

@IntoTheRain Masz zupełną rację, tak jak wcześniej pisałem - nie posiadam żadnych usług w tej firmie. Staram się jednak być neutralny. Niepochlebne komentarze na tym forum na temat dowolnej firmy najczęściej są wynikiem frustracji klienta, a nie błędów w firmie. Natomiast ta frustracja najczęściej jest efektem tego, że strona nie działa bo A - nie jest zoptymalizowana, B - skrypt ma błędy. Gro osób zamiast nad tym się zastanowić woli siepać komentarzami jaka to firma jest kaszaną. Żeby nie zostać źle zrozumianym - nie twierdzę, że w Waszych przypadkach jest podobnie. Nie twierdzę również, że nie macie racji. Moim zdaniem tylko warto czasami przed wrzuceniem czegoś do sieci zastanowić się nad tym, nieco ochłonąć. Mimo wszystko jednak uważam, że jeśli nawet po dłuższym czasie przestaje mi odpowiadać w firmie A to zabieram zabawki i przenoszę je do firmy B. Bez niepotrzebnych nerwów i szarpania.

Kategorycznie jednak nie powinno być problemów ze zwrotami za usługi. Składam rezygnację i w ciągu kilku dni otrzymuję kasę na konto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niepochlebne komentarze na tym forum na temat dowolnej firmy najczęściej są wynikiem frustracji klienta, a nie błędów w firmie

sam tak miałem niedawno z ovh :)

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby w regulaminie (Punkt 2, podpunkt 8) jest ta informacja, jednak wiem z doświadczenia że regulaminy są pisane w ten sposób żeby klient miał jak najmniej do powiedzenia. Rozumiem, że każda reklamacja na wadliwe działanie jest odrzucana? Jakieś powody podają czy jest to od tak? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchacie opowiem Wam swoje doświadczenie z tą firmą, możecie wierzyć możecie nie.

Przez długie lata miałem u nich 2 VPS z DA na których w sumie było ok 10k prostych stron www, bez baz danych ale z ruchem. Wszytko chodziło całkiem przyzwoicie nawet lepiej jak oczekiwałem jak na 10k osobnych stron www.

Zmieniły się trendy w wyszukiwarce i stronki poszli do kosza. Po ostatnim update postanowiłem zrobić coś podobnego ( nie w 100% ale już pod obecne realia wyszukiwarki) kupiłem ( dostałem za darmo bo uzbierałem kasę na PP) teraz nowy VPS z DA wygenerowałem już ok 2k stron i wszytko chodzi. Na moją prośbę wgrali straszą wersje PHP, pomogli z konfiguracją skryptu. Nie mam do nich żadnych zarzutów.

Ale proszę pamiętać w mojej ocenie to nie jest hosting pod strony docelowe, to budżetowe maszyny własnie po jakieś zaplecza, doory i inne seowynalazki.

Nie czarujmy się za 350 zł rocznie ciężko mieć wszytko na full  - serwer, support, dostęp, inne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Nie czarujmy się za 350 zł rocznie ciężko mieć wszytko na full - serwer, support, dostęp, inne.

Dokładnie. I tak jest w każdej branży, pewnie nie każdy wie ale oferujemy oprócz PP możliwość dedykowanej obsługi (włącznie z udostępnieniem systemu) dla indywidualnych firm które chcą wdrożyć tylko u siebie PP.

Ostatnio dostaliśmy pytanie czy uda się coś takiego zrobić dla sklepu z ok 3000 produktów, za ok. 200-300 zł miesiąc.

Pozycjonowanie, audyt stron www i inne usługi SEO.

 

                          

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Nie czarujmy się za 350 zł rocznie ciężko mieć wszytko na full
Autor gorzkich żali płaci 165 na rok   https://www.forum.optymalizacja.com/topic/157944-biznes-hostpl-opinie/?p=1507769

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie czarujmy się ale dla większości przedsiębiorców internet, skrypty, wdrożenia to dalej czarna magia. A skoro nie ma czegoś "namacalnie" to musi być to tanie. W ten sposób nieświadomie stawiane są kombajny na serwerach w ogóle do tego nie przystosowanych i potem na nich kiszone. Z drugiej jednak strony powinniśmy rozumieć też klientów - niezależnie od tego czy ktoś płaci za usługę 20 czy 500 zł, to usługa powinna mu działać. Oczywiście o ile nie przekracza jej zasobów. Również support chociaż powinien sprawiać wrażenie, że go nie deprecjonuje ze względu na wysokość abonamentu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Również support chociaż powinien sprawiać wrażenie, że go nie deprecjonuje ze względu na wysokość abonamentu.
Fajnie, o ile ten niskobudżetowy user nie przekracza zasobów supportu = zbytnio go absorbuje swoimi ticketami, że co chwila mu coś się sypie właśnie z powodu przekraczania zasobów serwera, bo jak sam Piszesz "internet, skrypty, wdrożenia to dalej czarna magia." Postawi taki 100 subdomen na WP i dalej go panie jazda internety są moje  :olaboga:

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mion: Czy ja niewyraźnie piszę, czy Ty twierdzisz, że wiesz lepiej ode mnie co miałem na myśli pisząc? Wyraźnie pisałem, że nie chodzi o to ile płacę, bo faktycznie płaciłem mało. Nie mam pretensji o to że muszę od nich zabrać swoje strony i że generuję nadmierne obciążenie. Mam natomiast ogromne pretensje o podejście do klienta. Jako ich klient nie miałem wcześniej żadnej wiedzy, że "dotychczas limity nie były respektowane" (oficjalna wersja), dlatego "rozpoczęcie ich respektowania" (również oficjalna wersja) ni z gruchy ni z pietruchy, to zmiana warunków umowy. Co więcej bez wcześniejszego poinformowania mnie o tym. W tej chwili stoję na stanowisku, że mają mi oddać kasę i koniec. Wiem że kwota niewielka i że liczą, że odpuszczę, ale nie odpuszczę, bo chodzi o zasady. Klienta mają głęboko w rzyci i liczy się dla nich typowo januszowe podejście do byznesu. Uwierz mi, że z chęcią zapłacę ponad 2x więcej za hosting SEO w linuxpl, bo wiem, że tam, przy dużo większej liczbie domen na tym samym skrypcie, nie mam żadnych problemów z obciążeniem, a jeśli się pojawiają to support od razu mówi co jest przyczyną (jaki plik php albo jakie zapytanie do MySQL). Tutaj od 3 dni nie mogę się nawet dowiedzieć co generuje nadmierne obciążenie, nie mówiąc już o jakiejkolwiek woli pozytywnego rozwiązania tej sprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"dotychczas limity nie były respektowane" (oficjalna wersja), dlatego "rozpoczęcie ich respektowania" (również oficjalna wersja) ni z gruchy ni z pietruchy, to zmiana warunków umowy. Co więcej bez wcześniejszego poinformowania mnie o tym.

 

 

toś mi rozyebał rajtuzy..

 

skoro usługodawca dawał Ci bonus i naciągał dobrowolnie i za darmo limity powyżej tego, co zapisanie było w specyfikacji zamawianej usługi, ale nastąpiła zmiana , odwidziało mu się, stwierdził, że ma januszy internetów w odbytnicy i usługodawca zaczął te limity respektować, zachowując oczywiście te, które przysługują ci w ramach zamówionej usługi, to nie nastąpiła żadna zmiana regulaminu i o niczym nie musieli cię informować.

 

 

W tej chwili stoję na stanowisku, że mają mi oddać kasę i koniec. Wiem że kwota niewielka i że liczą, że odpuszczę, ale nie odpuszczę, bo chodzi o zasady

 

 

Se możesz.. jeżeli jest tak jak sam napisałeś, że usługodawca zaczął respektować limity usługi, to możesz co najwyżej pójść się napić i popłakać barmanowi jak to niby cie wydymali..

 

 

 

typowo januszowe podejście

 

 

typowo januszowe pieniactwo reprezentujesz..

Panie Boże, chroń mnie przed debilami, bo rozmowa z nimi powoduje, że  grzeszę pychą..

Były sobie świnki trzy - content, google oraz link | jestem uczulony na pierd*lenie głupot | idiot intruder aka internetowy poszukiwacz prawdy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Jako ich klient nie miałem wcześniej żadnej wiedzy, że "dotychczas limity nie były respektowane"

Zaraz, zaraz nie denerwuj się tak,  jak kupowałeś serwer to nie widziałeś co kupujesz?Czy tam było zaznaczone: No-limit?

Czy jednak były opisane pewne limity, np. transferu?

Jak pójdziesz do mięsnego i kupisz 20 dkg szynki, ale zjesz i uznasz że jesteś nadal głodny sprzedawca w mięsnym dołoży Ci gratis 10 dkg, czy będzie chciał abyś zapłacił jednak?

Pozycjonowanie, audyt stron www i inne usługi SEO.

 

                          

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Jako ich klient nie miałem wcześniej żadnej wiedzy, że "dotychczas limity nie były respektowane" (oficjalna wersja), dlatego "rozpoczęcie ich respektowania" (również oficjalna wersja) ni z gruchy ni z pietruchy, to zmiana warunków umowy.
Dawno większej bzdury nie czytałem :hahaha:

nie mam żadnych problemów z obciążeniem,
Skąd wiesz jaki masz przydział obciążenia np 5% na jednym mocniejszym serwerze "pozwala na więcej" niże te same 5% na słabszym.

 


a jeśli się pojawiają to support od razu mówi co jest przyczyną
BOK nie jest od pilnowania skryptów klientów. Dostajesz informacje systemowa "Resource Limit Is Reached...", więc powinieneś zareagować. Zmniejszyć obciążenie lub przejść pakiet o większych - wystarczających zasobach.

 


nie mówiąc już o jakiejkolwiek woli pozytywnego rozwiązania tej sprawy.
A jak to inaczej nazwać jak ci jeszcze nie "podziękowali" i wyłączyli hostingu ? Poza tym Czego oczekujesz ... a cha zapomniałem

W tej chwili stoję na stanowisku, że mają mi oddać kasę i koniec
podaj ich do sądu  :spiteful:

 

HTTP 200 usługi IT -> Dariusz Janicki | Realizacja serwisów www oraz oprogramowania w PHP / C# / Golang / Node.js / MySQL/ Laravel
Komory normobaryczne - normobaria.tech Wykonawca montażu i instalacji komory normobarii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też korzystałem z ich hostingu. Nie chodzi o te limity, bo to rzecz jasna, korzystałem z tego hostingu 3 lata i cały czas było dobrze, aż nagle jednego dnia zostały zablokowane wszystkie strony z powodu obciążenia (nie chodzi tu o pojemność, czy transfer) bez wcześniejszych powiadomień - dla mnie to stanowi największy problem, mogli poinformować i dać kilka dni na migrację, lub zakup VPS u nich. To nie profesjonalne zablokować wszystkie strony klienta i niech sobie radzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności