Skocz do zawartości

sprawdzanie pozycji w Google.***


smut

Rekomendowane odpowiedzi

Czy możecie polecić jakieś dobre, stabilne (może być płatne) narzędzie do monitorowania pozycji dla Google.*** (Goole.de, Google.es, Google.pl itd). Mam kilka fraz w różnych językach na różne kraje i chciałbym to monitorować.

Gwarantowany efekt. 100% satysfakcji lub zwrot gotówki. Tylko teraz profesjonalne pozycjonowanie książek na Twojej półce. 20% zniżki jeżeli masz różową i prostą (wypozycjonowaną) ścianę. Nie pozycjonujemy stron w Google.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

chodzi mi oto, że niektóre programy przy wyszukiwaniu pozycji na frazy lokalne gubią się przy mapce. Czasami jest tak, że bierze pozycję z mapki a czasami nie. Jeśli jest na przykład 7 pozycji z mapki i 6 wyników organicznych, to w zasadzie pomijając mapkę na pierwszej stronie mamy tylko 6 wyników. Problem pojawia się jednak przy rozliczaniu bo w jaki sposób wytłumaczyć klientowi, że jego strona jest w TOP10 skoro on widzi w narzędziu do monitorowania pozycji na 14 miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale w Market Samurai nie tworzysz raportów np. w pdf i nie ma jak udostępnić tego klientom.

muszę przetestować te co wymieniliście, narazie zrobiłem to z webpozycja, ale tak do końca za free to on nie jest.

muszę przetestować te co wymieniliście, narazie zrobiłem to z webpozycja, ale tak do końca za free to on nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

narzędzie do monitorowania pozycji dla Google.*** (Goole.de, Google.es, Google.pl itd).

Czasami jest tak, że bierze pozycję z mapki a czasami nie.

Na SeoStation.pl można monitorować strony w różnych wersjach językowych. Z wyszukiwarek do są wyboru Google, Bing, Yandex i Seznam (2 ostatnie dodane na prośbę).

Jesteśmy właśnie po dużych zmianach i od dzisiaj można włączyć ignorowanie map. Generalnie jest sporo nowości, ale o szczegółach napiszę po weekendzie.

memlon, co do testowania to wcześniej była jedynie możliwość założenia darmowego konta. Teraz jednak po założeniu konta przez 2 tygodnie ma się rozszerzoną funkcjonalność (m.in. alerty, konta dla klientów, kosztorysy i raporty PDF).

Problem pojawia się jednak przy rozliczaniu bo w jaki sposób wytłumaczyć klientowi, że jego strona jest w TOP10 skoro on widzi w narzędziu do monitorowania pozycji na 14 miejscu.

Fakt, kiedyś ten sam wynik mógł się pojawiać zarówno na mapach, jak i w wynikach organicznych. Później jeśli wynik zasługiwał na wyświetlanie wśród mapek, znikał z organicznych. Z klientem musisz wyjaśnić sposób liczenia już na etapie podpisywania umowy, żeby nie było tego typu problemów. Od kiedy Google wyświetla na 1. stronie wyników inną liczbę wyników niż 10, też trzeba to dobrze opisać w umowie.

Na SeoStation jest teraz kilka ustawień zaawansowanych dla zliczania map i sposobu liczenia pozycji w przypadku gdy na pierwszej stronie wyników jest inna liczba niż 10. Możesz więc mieć nawet 12 pozycję, ale dopóki jest to pierwsza strona wyników (za którą się rozliczasz), w zależności od ustawień może to być potraktowane jak 10.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności