Skocz do zawartości

[prywata] kto by się podjął zrobić taką stronę ?


zgred

Rekomendowane odpowiedzi

Jesli macie kontakt lub jesteście w stanie coś takiego wykonać prośba o kontakt ew wysłanie kontaktu :) chcę zebrać kilka ofert.

Potrzebuję wykonać stronę a'la www.indidi.pl

Będe wdzięczny :)

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykonać kilka słabych grafik i podpiąć plugin Stellar jest w stanie chyba każda firma albo gimnazjalista z ZPN... Nie widzę w tej stronie nic co zasługiwałoby na temat w dziale innym niż ogłoszenia i zlecenia.

Na emeryturze po SEO zajmuję się R&D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Veal; nie jestem grafikiem, nie znam się, podoba mi się układ i sposób prezentacji ... możliwe, ze chciałbym zlecić coś takiego ale chce poszukać ogólnie w tym dziale. Dyskusje czy zrobi to ZNP czy gimnazjalista jakoś Mnie nie obchodzą - podobnie jak rozwodzenie/roztrząsanie się na tym.

Agencja marketingowa Semgence istnieje na rynku od 2018 i odpowiada za prowadzenie działań SEO dla wielu firm małych i dużych. Prowadzimy też kampanie Google Ads - niedawno zostaliśmy sie Partnerem Google spełniając odpowiednie kryteria. Betapoint

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idąc po śladach:

<meta name="[url=""]Author[/url]" content="[url=""]STUDIO ART-D Maciej Fersten[/url]" />

Może u źródła zapytać?

https://www.google.pl/search?hl=pl&biw=1760&bih=798&noj=1&q=STUDIO+ART-D+Maciej+Fersten&oq=STUDIO+ART-D+Maciej+Fersten&gs_l=serp.12...0.0.0.837.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0...0.0...1c.rp7iHLW0uvk

Kom.: 604 582 226

04-602 Warszawa, I Poprzeczna 18h

www.facebook.com/mfersten

Przynajmniej będzie orientacyjna cena do porównania.

Kiedyś na:

themeforest.net