Skocz do zawartości

Sprawdzenie haseł, na jakie pozycjonuje się dany serwis

dynkss

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

nie znalazłem na forum jednoznacznej odpowiedzi na moje pytanie - chciałbym sprawdzić, na jakie hasła pozycjonują się dane serwisy. Czytałem poradniki, ale ciągle nie wiem, jak zabrać się do takiej operacji. Moim celem jest sprawdzenie, na jakie hasła pozycjonują się serwisy, które chcę zbadać oraz ile haseł głównych pozycjonują.

Właśnie - co wyróżnia hasło główne? Jak to sprawdzić?

Będę wdzięczny za podpowiedzi, jestem zielony w temacie, a chciałbym trochę dowiedzieć się na ten temat :)

Pozdrawiam

Często wystarczy wpisać adres w backlinkwatch.com .

Patrzysz z jakimi frazami są linki i masz w wielu przypadkach gotową odpowiedź.

Możesz też próbować przejrzeć keywordsy i title :)

Takie moje zdanie amatora:P

Wykonam dobre teksty za 1,00 zł! Stworzę dobre strony zapleczowe za 25 zł! 10 artykułów x 1500 znaków, dobrany szablon i zdjęcia. Za wszytko płacisz po otrzymaniu!

Dziękuję za szybką odpowiedź :) Niestety, backlinki już sprawdzałem, podobnie jak metatagi. Ciągle jest to jednak zbyt mało informacji, jakie mogłyby pomóc mi określić główne słowa kluczowe... Chciałbym dowiedzieć się, jakie są jeszcze inne metody sprawdzenia konkurencji :)

wy sobie z ludzi jaja robicie czy powaznie?

tu masz

https://www.google.c...ools/home?hl=pl

no i polecenie

Site:nazwadomeny.pl

bez przerw musi byc razem wszystko bo inaczej nie dziala

a wszystko to za darmo od google

linki glowne to te ktore sobie najbardziej dopieszczasz np czesto umieszczasz w tiitle w meta tagu keywords no i linkujesz zewnetrznie - te anchory bedziesz mial najsilniejsze reszta pobocznych tez ci sie bedzie pozycjonowac ale nie az tak

tu masz

no i polecenie