Skocz do zawartości

O mnie słów kilka

katarzynago

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Z przyjemnością skorzystam z okazji, by się przedstawić. Mam na imię Kasia, obecnie studiuję pedagogikę, a od października również technologie komputerowe - a to wszystko w Poznaniu. Szukając pracy często natrafiałam na oferty pozycjonowania stron i sama postanowiłam spróbować swoich sił w tej dziedzinie. Póki co zajmuję się główniem pisaniem tekstów, również synonimów, ale mam nadzieję, że uda mi się poszerzyć pole działania. Interesuję się sportem, głównie piłką nożną. Nie pogardzę również dobrą książką i filmem. O tym forum dowiedziałam się od innego użytkownika. Jeszcze nie bardzo wiem, na czym to wszystko polega, ale powoli się ogarnę.

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam. Ja.

Idealna kobieta ;) lubi piłkę nożną ;) czyta książki, nie marudzi ;) i jeszcze chce osiągać jak najwyższe pozycję ;) gdybym był o 20 lat młodszy, i miał włosy na głowie, to wziąłbym numer telefonu ;)

Dobry, dobry ;)

Najlepszy Warsztat samochodowy Goleniów

Najlepsze i sprawdzone typy bukmacherskie

Poznaj najlepszy serwis samochodowy Kraków

Witamy koleżankę.

Rzadko kiedy można spotkać na takim forum dziewczynę z pedagogiki i w dodatku jeszcze z mojego miasta. Tym bardziej miło :)

Te technologie komputerowe to na PP czy UAM?

Życzę powodzenia w osiąganiu wysokich pozycji.

W Poznaniu mieszka wielotysięczna rzecza użytkowników komputerów stacjonarnych i laptopów. Wiele osób, które miało problem z komputerem, wie jak trudno znaleźć profesjonalny serwis komputerowy w Poznaniu, któremu można zufać i powierzyć bez obaw swój sprzęt i dane.
Jeśli zdarzyło się Wam np. skasować przez przypadek bezcenne zdjęcia albo dysk nagle przestał działać, zapewne wiecie, że odzyskiwanie danych z dysków odzyskiwanie danych z dysków twardych jest możliwe i przynosi tym lepsze efekty im prędzej zabezpieczycie dany nośnik przed dalszym uszkodzeniem (nadpisaniem).

• 2 tygodnie później...

Zarchiwizowany