Skocz do zawartości

Proporcje w pozycjonowaniu

Sylar

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, jestem amatorem pozycjonowania. Od kilku dni zacząłem dodawać strony do precli, zastanawiam się jakie proporcje powinny być między ilością dodawania dodawania wpisów do katalogu a precla. Jakie długie tworzyć teksty do katalogu a do precla by maksymalnie wykorzystać bonus oraz jak dużo tagów wraz z powtarzalnością powinno znaleźć się w tekście np. 500 i 1500 znaków?

Dziękuje za odpowiedzi!

Policyjny blog - https://niebiescy997.pl/. Informacje, ciekawostki, rekrutacja do służby w Policji.

Bardziej istotne powinno być dywersyfikowanie źródeł linków:

- katalogi seo/precle

- fora

- strony zapleczowe

- linki ze stron tematycznych

Co do długości to katalogi mają zwykle krótsze opisy: 200-600 znaków, a precle dłuższe 500-1000

Pozycjonowanie i optymalizacja stron i sklepów internetowych -> grafpa.pl

Teksty do precli powyżej 1000 znaków, wiele precli, ma takie minimum. Co do proporcji, nie ma konkretnych wytycznych, precle są zazwyczaj mocniejsze niż katalogi, więc możesz linkować cięższe frazy preclami, lżejsze katalogami.

Zajmuję się optymalizację oraz pozycjonowaniem stron internetowych, wystawiam F.Vat. Proszę śmiało pisać, dzwonić, chętnie odpowiem na wszelkie pytania, wycenię frazy, doradzę.

https://websy.pl/ kontakt@websy.pl, tel: 697715522, NIP: 716-254-81-05, REGON: 060330653

• 5 miesięcy temu...

Tzn częściej padają precle czy katalogi?

Częściej padają precle, niektóre grupy katalogów trzymają się już od lat nieruszone.

precle są zazwyczaj mocniejsze niż katalogi, więc możesz linkować cięższe frazy preclami, lżejsze katalogami.

:D:D:D

"Ja nie bywam w kuluarach, nie wiem gdzie to jest. Bywam w innych miejscach w innym towarzystwie..." SEO Norris - cytat roku 2014
"Dlatego dużo firm i freelancerów zajęło się pp, nie poradzili sobie z klientami i aktualizacjami algo." Cytat wszech czasów!