Skocz do zawartości

Case study


sliz

Rekomendowane odpowiedzi

No cóż Beerbant własnie Pana branże reprezentuję a jest to bardzo silna grupa i lojalna. A budka z piwem hmmm pewnie ma rację bytu, ale to nie w Pana stylu. Myślałem że bardziej coś dodasz ze swojego doświadczenia, bo z tego co czytałem w Twoich postach masz sporo wiedzy.

Napiszę tak : budowanie społeczności nie polega na stawianiu bloga firmowego czy obecności w fejsbóku czy innych towarzystwach wzajemnej adoracji . Najbardziej oddaną i wierną społeczność buduje się poprzez podejście do klienta i danie mu poczucia, że on jest najważniejszym ogniwem w tym całym biznesie...

Jeżeli stworzy sie coś takiego to reszta tworzy się niejako sama z siebie ...

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż Beerbant własnie Pana branże reprezentuję a jest to bardzo silna grupa i lojalna. A budka z piwem hmmm pewnie ma rację bytu, ale to nie w Pana stylu. Myślałem że bardziej coś dodasz ze swojego doświadczenia, bo z tego co czytałem w Twoich postach masz sporo wiedzy.

Napiszę tak : budowanie społeczności nie polega na stawianiu bloga firmowego czy obecności w fejsbóku czy innych towarzystwach wzajemnej adoracji . Najbardziej oddaną i wierną społeczność buduje się poprzez podejście do klienta i danie mu poczucia, że on jest najważniejszym ogniwem w tym całym biznesie...

Jeżeli stworzy sie coś takiego to reszta tworzy się niejako sama z siebie ...

Mądre słowa. Bez odpowiedniego podejścia nie ruszy się z miejsca. Można chyba kupę kasy wydać na narzędzia, ale narzędzia nie zastąpią żywej i sympatycznej rozmowy z Klientem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Beer, ok, ale TWA też się przydaje zwłaszcza kiedy ów dopieszczony Klient nie może funkcjonowac bez społecznościówek ;)

@sliz narzędzia to tylko środek, w dobrych rękach sie sprawdzi, u reszty będzie to wyrzucenie kasy i narzekanie na to jakie to narzędzia są do ... ;)

- Reklama -

Podatki we Wrocławiu: biuro podatkowe wrocław

Miejscówa do parkowania przy Okęciu: parking okęcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@sliz narzędzia to tylko środek, w dobrych rękach sie sprawdzi, u reszty będzie to wyrzucenie kasy i narzekanie na to jakie to narzędzia są do ... ;)

Określenie jasno celu jest zawsze najistotniejszą kwestią. Jeżeli nie wiesz gdzie jedziesz to po co Ci mercedes :). Dlatego pisząc do Ciebie o inne narzędzia miałem na myśli to że właściwy dobór narzędzi który gwarantuje osiągniecie celu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale narzędzia nie zastąpią żywej i sympatycznej rozmowy z Klientem.

Chodzi o coś więcej niż rozmowa - chodzi o takie rzeczy, jak :

dokładny opis towaru

dostęp do opinii

obsługę po sprzedażową

dostęp do ciekawostek branżowych

dostęp do porad

itp itd

@Beer, ok, ale TWA też się przydaje zwłaszcza kiedy ów dopieszczony Klient nie może funkcjonowac bez społecznościówek

Dopieszczony klient/klienci sami zrobią taki szum w TWA , że hej :)

Przestałem olewać Skuteczne SEO . Zanim zapytasz gugla naucz się zadawać pytania ....

Moja  fotografia kulinarna  :D Jak Ciebie robią w ..... Wuja dowiesz się na seoinfo.edu.pl, Fu*k Google ......Ask me .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje bardzo za Wasze sugestie :) Analizują Wasze prywatne wiadomości i to co piszecie w postach można zobaczyć że zdania są mocno podzielone. Jedni są za tym aby komuś to zlecić, a podobna ilość osób twierdzi że samemu.

Co do pierwszym sytuacja jest trudna :) Dlaczego? ponieważ każdy od razu przechodzi do oferty :) Rozumiem i nie potępiam, wręcz bardzo dziękuje. Natomiast mnie chodziło o przedstawienie nie tylko oferty, ale realnego planu odbudowania oglądalności, co chyba nie zbyt jasno napisałem we wcześniejszym poście.

Druga kategoria ludzi za którą jestem bardzo wdzięczny, że pomimo braku chęci jakiekolwiek profitu z tego tytułu, bardzo chętnie wyrażaliście swoje opinie, uwagi na prywatnego maila. To wszystko można podsumować iż każdy z Was w taki lub inny wskazuje na to że aby zacząć tego typu działania należy działać w obszarze:

  • Budowanie własnego zaplecza (temat sam w sobie)
  • Odpowiednie i rozsądne katalogowanie stron
  • Zakup linków sponsorowanych
  • Dodawanie precli
  • Prowadzenie własnego experckiego BLOG’a

Jeżeli ktoś z Was miałby jeszcze jakieś sugestie :) jestem otwarty jak turniej na WIMBLEDONIE :) Oczywiście chciałbym grać fair i nie mam na razie przekonania do końca czy robić to samemu czy zlecić DOŚWIADCZONEJ FIRMIE. Na razie sprawdzam jakie mam możliwości.

Bardzo jeszcze raz dziękuje

pozdrawiam

Jarek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cóż. Twój sklep znalazłam na podstawie numeru telefonu, który umieściłeś. Skoro ja znalazłam, to i reszta pewnie będzie w stanie to zrobić. Aby zadbać jednak o czas wszystkich zainteresowanych, link do sklepu to https://fabrykadzwieku.pl/.

STRONA GŁÓWNA

title jest ok, opis strony za długi, a słów kluczowych TOTALNIE BRAK ;-)

nagłówek na stronie głównej jest jeden i w dodatku poprawny, więc też wielki plus

na 5 zdjęciach brakuje tagów alt i dochodzimy do największej bury: 6,6% text/html

mapa strony nie znaleziona, ale cóż... może zacznijmy od słów kluczowych?

STRONA PRODUKTU (ja sobie akurat wzięłam: Valencia CG180 gitara klasyczna)

title z nazwą produktu + z title ze strony głównej - za długie toto.

"Valencia CG180 gitara klasyczna | Gitary \ Gitary klasyczne | Sklep muzyczny Fabrykadzwieku.pl - Instrumenty muzyczne"

description to nazwa produktu + opis ze strony głównej - niepoprawny opis.

"Valencia CG180 gitara klasyczna | | Gitary \ Gitary klasyczne | Fabryka Dźwięku to największy internetowy sklep muzyczny w Polsce. W naszej stałej ofercie znajdziesz prawie 40 000 produktów, m.in. instrumenty muzyczne takie jak gitary elektryczne, instrumenty klawiszowe. Zapraszamy!"

pojawiło się 1 słowo kluczowe, ale za to jakie!!! ;-)

"Valencia CG180 gitara klasyczna Gitary Klasyczne VALENCIA | Gitary \ Gitary klasyczne |"

nagłówek h1 prawidłowy

stosunek text/html:7.71% nie powala

Może czas zoptymalizować sklep? Szczególnie te nieszczęsne opisy i słowa kluczowe, które mogą być główną przyczyną spadku liczby odsłon? IAI-shop jest fenomenalny jeśli chodzi o te wszystkie ustawienia. Naprawdę. Wiem, bo moja siostra też na tym prowadzi sklep. Przynajmniej już wiesz od czego zacząć. :-)

Jak już to wszystko poprawisz, to powinieneś zauważyć wzrost ruchu + sens zlecenia dalszych działań profesjonalistom. Te wszystkie działania to jest coś, co możesz zrobić sam i zajmie Ci to nie więcej czasu niż dzień + nie więcej czasu niż tydzień (jeśli chodzi o dołożenie contentu na stronę). Potem czekasz sobie tydzień i badasz efekty. A potem zlecasz profesjonalną kampanię komuś z forum i dajesz komuś zarobić, bo daję słowo - ty też na tym zarobisz. ;-)

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym jeszcze zapolował na 404 sygnalizowane przez google.

GWT z tego co pamiętam dawał listę stron, na których wywaliło mu 404. Gdy jakiś czas temu zmieniałem silnik na stronie, wyciągnąłem z tego raportu sporo ciekawych informacji. Warto było sprawdzić, które odnośniki zwracały 404 i zastanowić się, czy aby warto będzie przekierować 301 nieaktywne adresy na nowe url z produktami. Udało mi się tak uratować kilka wartościowych podstron, które obecnie są często i gęsto odwiedzane przez potencjalnych Klientów.

Może nie jest to globalne rozwiązanie dotyczące całej reanimacji sklepu, ale przy dość małym nakładzie czasowym (dzień - dwa?) może pomóc Ci wyłapać odrobinę wartościowego ruchu, który rozmywa się w niebycie...

...i stało się tak, że jaskinie są lepsze niż blog 30latka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności