Skocz do zawartości

Filtr na Gmailu po mailingu


rfelijak

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

czy ktoś spotkał się z taką sytuacją (i gdyby ew. znał rozwiązanie takiego problemu):

jakiś tydzień temu zakupiliśmy mailing do dość bazy firm, po jego wysyłce zauważyłem, że maile wysyłane w naszej domenie na konta Gmailowe trafiają do spamu (wystarczy, że mają link w stopce i od razu lądują w spamie). Do czasu wysyłki wszystko było OK i problem nie występował.

Z tego co pisze G.:

"W Gmailu działa zautomatyzowany system ułatwiający wykrywanie spamu przez identyfikowanie wirusów i podejrzanych wiadomości, znajdowanie wzorców w wiadomościach oraz wyciąganie wniosków na podstawie działań użytkowników oznaczających różne wiadomości jako spam."

czy może to być efekt tego, że sporo osób oznaczyło wiadomość od nas jako spam? (chociaż nie wysyłana bezpośrednio od nas z serwera ale z jakiejś aplikacji dostawcy bazy mailingowej, jako nadawcę i odbiorcę oczywiście ustawił nasz e-mail).

Czy jest to w ogóle możliwe? i co najważniejsze - jak sobie z tym poradzić??

Z góry dzięki!

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności