Skocz do zawartości

Model rozliczania pozycjonowania - ruch


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

w jaki sposób rozliczać pozycjonowanie biorąc pod uwage nie wzrost pozycji w Google a stałą opłate za każdego UU lub odsłone?

Jeśli strona nie była wcześniej ani nie jest w żadny inny sposób pozycjonowana/reklamowana to sprawa wydaje sie prosta - zainstalowac Analytics i po sprawie.

A jeśli ktoś wcześniej ingerował w pozycjonowanie i np. właściciel teraz też czasem na własną reke gdzies kataloguje etc.? Rozliczać wejścia na konkretne frazy wg analytics? Czy może pozycjonować swoją domene, którą przekierowywujemy na strone docelową? W statystykach strony docelowej będzie widoczne to że ruch pochodzi z tej a nie innej domeny przekierowanej?

pozdrawiam i z góry dziękuje za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeśli ktoś wcześniej ingerował w pozycjonowanie i np. właściciel teraz też czasem na własną reke gdzies kataloguje etc.? Rozliczać wejścia na konkretne frazy wg analytics? Czy może pozycjonować swoją domene, którą przekierowywujemy na strone docelową? W statystykach strony docelowej będzie widoczne to że ruch pochodzi z tej a nie innej domeny przekierowanej?

1. Rozliczanie za wejścia mogłoby mieć sens z całości w tym longtail, a nie konkretne frazy. Jednocześnie wystarczy lista proxy, prosty bot i nabijasz 1000 sztucznych wejść/dobę bez żadnej konwersji=brak zysku klienta.

2. W jaki sposób chcesz przekierowywać użytkowników na stronę docelową?

Księgarnia medyczna - Książki i literatura medyczna
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

w jaki sposób rozliczać pozycjonowanie biorąc pod uwage nie wzrost pozycji w Google a stałą opłate za każdego UU lub odsłone?

Takie rozliczenia są umowne, niestety bardzo łatwe do oszukania przez przekierowanie ruchu z innych stron nie powiązanych tematycznie, wówczas zamiast faktycznie osób szukających naszej kwiaciarni mamy jedynie wejscia z innych nietematycznie powiązanych stron co kończy się wiadomo jak, szybkim zamknięciem strony

Marketing internetowy dla firm

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności