Skocz do zawartości

Prośba o pomoc i wyjaśnienie tematu

Brooklyn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Na wstępie napiszę, że nie jestem informatykiem, a na pozycjonowaniu nie znam się wcale. Poszukuję jednak porady na forum jakiegoś dobrego człowieka, który mi pomoże. Bo niestety na firmy do których wysłałem maila z prośbą o ofertę pozycjonowania, liczyć za bardzo nie mogę. Nie ża są złe, czy coś takiego, po prostu nie wiem komu mam wierzyć.

Ale do rzeczy: Pewna firma zrobiła mi stronę, i twierdzi, że już ukończyła. Wysłałem zapytania o ofertę pozycjonowania do kilknastu firm. No i się zaczęło.

Jedna z firm napisała mi, że w tej chwili strony nie da się pozycjonować. Wymaga to przeróbki skryptu, czego nikt się nie podejmie. Pozostałe odpowiedziały co za ile. Nikt nie podjął tematu.

Wysłałem ponownie zatem maila do tych samych firm z pytaniem, czy rzeczywiśćie tak jest.

Dostałem różne odpowiedzi i "zgłupiałem" totalnie. Odpowiedzi były mniej więcej następujące:

1. nie prawda, ktoś źle się wyraził, strona nie potrzebuje przeróbki skryptu ale zwykłej optymalizacji. Nie wiem jednak jak z URLami, które czasem bardzo trudno zmienić, albo nie da się zmienić wcale. Proszę o to zapytać twórcę strony.

2. Nie prawda, firma która Panu napisała, że nie da się pozycjonować pewnie nie potrafi tego zrobić. Stronę potrzeba po prostu zwykle zoptymalizować i to wszytstko. Robimy to za darmo.

3. Przerobimy skrypt jeśli trzeba, za dodatkową opłatą. Chyba, że umowa jest pow. ...... zł, to bezpłatnie. (nie wiem za bardzo czy trzeba czy nie trzeba w końcu).

4. Faktycznie, trzeba przerobić skrypt. W tej chwili nie da się pozycjonować. Zrobimy to za ok ...... zł.

5. Strona wymaga optymalizacji, ale raczej zwykłej.

No i na prawdę nie wiem co mam teraz zrobić. Firma, która zrobiła stronę, nie ma ochoty nic poprawiać. Wiadomo kasa wzięta i po sprawie. Podejrzewam, że chodzi o coś innego. Ale to moje podejrzenia tylko.