Skocz do zawartości

Jak bezpiecznie wyłączyć seopilota?

BartekS

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Dostałem stronę, której właściciel chce zrezygnować z organicznego pozycjonowania i korzystać jedynie z AdWords. Nie znam się zbytnio na SWL'ach (zajmuję się wyłącznie AdWords), a widzę, że klient ma na 1 frazę wykupione linki za 300zł. Moje pytanie- jak je bezpiecznie zdjąć? Stopniowo, czy można od razu wyłączyć (jak duże jest prawdopodobieństwo na filtr)? Nie chciałbym, mimo wszystko, aby znacznie spadła mu pozycja w naturalnych wynikach.

P.s.

Długo szukałem podobnego tematu w wyszukiwarce, niestety nie znalazłem żadnej satysfakcjonującej odpowiedzi.

Pozdrawiam.

Jak było dobrze pozycjonowane to można wyłączyć od razu - nic się nie stanie, najwyzej pozycje spadną.

Jak się boisz to przełącz w tryb ręczny i usuwaj partiami, zmniejszając od razu ilości w ustawieniach by seopilot nie kupował nowych.

Z cyklu "Przysłowia Polskie":
- "We wakacja jak i w wiosnę - Google podskakuje se radośnie."
Mój blog o pozycjonowaniu i nie tylko... Strona firmowa - www.antygen.pl

Ja odłaczyłem chyba 4 miesiace temu Seopilota na frazę, na którą byłem pierwszy dzięki niemu (gdzieś z 80-90

% linków). Po miesiącu mniej więcej spadło na 4 miejsce (a zaczynałem od trzeciej, czwartej podstrony wyników). Filtra nie było. Niektóre seopilotowe linki utrzymywały się do dwóch tygodni po wyłączeniu na ich stronach:) Więc może dzięki temu był łagodny spadek heheh.

E-INFONET - projektotowanie stron, sklepy internetowe, reklama w Toruniu

To co napiszę, może być pomocne. Pewnego dnia, skończył mi się budżet w SeoPilocie, i wszystkie linki zostały wycofane. Strona spadła w wynikach wyszukiwania na ok 11-13 miejsce ( była na 4-6 ) Żadnego filtra nie wyłapałem, jedyne co to spadek pozycji który szybko odrobiłem.