Skocz do zawartości

Filtr na sklep - proszę o pomoc


leo2007

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem ze sklepem https://rb-store.pl/ , wszystko było super od marca do 11 sierpnia. Wtedy nastąpił filtr od Google.

Google napisało w panelu webmsters tools, że jest coś niezgodnego z ich wytycznymi.

Ogólnie strona była pozycjonowana po woli ale rozsądnie jak na moje możliwości :)

W tym czasie wstawiłem ok 200 szt SEO kat, linki edu do domeny na frazy ok 500 szt, 60 prywatnych precli dobrych 1 link w tekście, wiki ok 3,5 tyś, nie było swl-i, żadnych innych technik z pogranicza rozsądku, zapodałem jeszcze ok 250 precli z jednej znanej firmy, które poleciały po 1,5 miesiąca w kosmos tzn dostały bana ale te linki znikły jakiś czas temu i wstrzymałem następne ze względu na jakość tekstów by samemu je napisać. Od 12 sierpnia dodaję do dobrej jakości precli po 5 szt dziennie 2 linki w tekście.

Na początku myślałem że jest to wina wiki więc udało mi się skasować prawie wszystkie ale po rozpatrzeniu przez Google to nadal nie to.

Więc się zastanawiam czy to nie wina edu, ale przecież linki z rel="nofollow" nie mają znaczenia dla G.

Nie były przeprowadzane żadne większe zmiany oprócz wprowadzania artykułów od kwietnia do dziś więc wykluczam winę samej strony ale może się mylę.

Macie może jakieś pomysły bo ja już zacząłem pisać do każdego swl-a wg pewnego wpisu w blogu by mi zablokowali możliwość spamowania na tą domenę.

W sumie to zauważyłem że w tym samym czasie spadła mi trochę inna moja strona ale nie mogę znaleźć wspólnego złego mianownika który powoduje spadki.

Domeny są młode i coś im zaszkodziło ale już sam nie wiem co...

Niestety w google webmasters tools nie pokazuje mi linków i nie mam możliwości zweryfikowania.

po ponownym rozpatrzeniu dostałem taką informację

"Sprawdziliśmy Twoją witrynę i uważamy, że niektóre lub wszystkie jej strony są nadal niezgodne z naszymi wskazówkami jakościowymi. Aby zagwarantować niezmiennie wysoką jakość wyników w Wyszukiwarce Google, strony z witryny .... mogą nie być wyświetlane w wynikach wyszukiwania albo pojawiać się na niższych pozycjach, lub być w inny sposób uważane za mniej zaufane niż strony z innych witryn, które są zgodne ze wskazówkami dotyczącymi jakości. Jeśli chcesz, aby Twoja witryna została ponownie uwzględniona, popraw lub usuń wszystkie strony niezgodne z naszymi wskazówkami jakościowymi. Po wprowadzeniu tych zmian odwiedź"

proszę was o pomoc w tej sprawie nieodpłatnie lub odpłatnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tej wiadomości można wywnioskować tylko tyle, że nie chodzi o linki przychodzące a o sam sklep. Zerknąłem na szybko do źródła i powiedz mi co to ma być:

<title>Okulary przeciwsłoneczne | Wayfarer | Original Wayfarer | Butik optyczny Ray-Ban Warszawa - okulary | Plac Trzech Krzyży 18 | Salon Optyczny</title>
<meta name="Okulary przeciwsłoneczne | Wayfarer | Original Wayfarer | Original Wayfarer " />
<meta name="Okulary przeciwsłoneczne | Wayfarer | Original Wayfarer Butik optyczny Ray-Ban Warszawa poleca: okulary przeciwsłoneczne Ray Ban, okulary korekcyjne Ray-Ban, Wayfarer, Aviator, Clubmaster, Jackie Ohh. Zapraszamy." />

Pasowałoby zrobić jakiś opis dla człowieka a nie dla robota, może chodzi właśnie o to, że są tam naszpikowane tylko słowa kluczowe i na dodatek wszędzie te same.

"Ja nie bywam w kuluarach, nie wiem gdzie to jest. Bywam w innych miejscach w innym towarzystwie..." SEO Norris - cytat roku 2014
"Dlatego dużo firm i freelancerów zajęło się pp, nie poradzili sobie z klientami i aktualizacjami algo." Cytat wszech czasów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blake: no tak ale przy sklepie trudno jest tak bardzo różnicować meta tagi ale jeśli myślisz że to jest jakiś wyznacznik warto spróbować tylko czy ktoś jeszcze to potwierdzi ??

SzlafRock: nie sporo poszło też na produkty ale mogę sprawdzić i zliczyć ilościowo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważ, że znaczniki meta masz w ogóle niepoprawnie napisane. Nie masz opisanych descriptions i keywords, tylko takie coś:

<meta name="

i to 2x

"Ja nie bywam w kuluarach, nie wiem gdzie to jest. Bywam w innych miejscach w innym towarzystwie..." SEO Norris - cytat roku 2014
"Dlatego dużo firm i freelancerów zajęło się pp, nie poradzili sobie z klientami i aktualizacjami algo." Cytat wszech czasów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

blake: ale gdzie Ty widzisz brak nazw keywords i decription bo ja sprawdziłem na 4 podstronach i jest

<meta name="keywords" content="Ray-Ban Okulary...

<meta name="description" content="Okulary przeciwsłoneczne...

zauważyłem że na głównej stronie nie ma nic w keywords więc to uzupełnię ale reszta wstępnie ok ale spojrzę na większość linków

SzlafRock: co do linków to po tym jak zostały zbanowane jedne z precli to większość linków w seo i 60 precli idzie tylko na domenę główną ale te nowe precle już mają duże zróżnicowanie

co do linków edu to zostało już tylko 150 szt i więcej jest na stronę główną, sprawdziłem ale to raczej nie ma znaczenia bo ma nofollow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś ma jeszcze jakieś pomysły

Na każdej stronie witryny masz przynajmniej dwa niedziałające linki. Usuń to na dobry początek.

Ponadto nie jestem pewien, czy opisy produktów nie podpadają pod cloaking - nie da się ich ustawić, żeby się wyświetlały domyślnie właśnie one, a nie jakieś tam sugerowane produkty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjrzałem się z nudów temu kuriozum jeszcze raz...

Dobra pozycjonery, wyciągać kajeciki i notować.

1. Strona główna - brak treści przed zagięciem, zamiast tego reklamy

2. 100% stron witryny ma dwa niedziałające linki

3. Tu jest w ogóle tak mało treści, że niektóre strony błędu 404 mają więcej

4. Tam, gdzie to minimum treści jest (opisy produktów), jest ona schowana - zamiast tego widać Polecane produkty,

co jest kuriozum samym w sobie

4.1. Opisy produktów to kopie 1:1 z innych kilku tysięcy stron

4.2. Niektóre karty produktów nie mają nawet tego, opisów brak. Ale przy takim podejściu może to i lepiej :hahaha:

5. Regulamin (w całości lub wycinkami, nie wnikam...) jest kopią kilkudziesięciu tysięcy innych wiszących w necie

5.1. Regulamin (oraz np. dział Dostawa) roi się od zapisów niezgodnych z z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie

niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22,

poz. 271 z późn. zm.), co może być przyczyną poważnych, a przede wszystkich kosztownych kłopotów, przy których niskie

pozycje w G. to pikuś (no, ale to odrębny temat)

6. Treści na stronach informacyjnych sklepu są kopią 1:1 innych stron, np. rb-store.pl/Marka-Ray-Ban-cabout-pol-55.html

jest kopią otticanet.pl/_cms/view/8/marka-ray-ban.html . Może to być, zgodnie z amerykańską ustawą DMCA

(a obowiązuje ona G. dla wszystkich wersji językowych), przyczyną usunięcia strony naruszającej prawa autorskie z indeksu G.

oraz obniżeniem pozycji w rankingu dla całej witryny.

Ogólnie witryna jest publicznym podaniem o kłopoty i G. najwyraźniej podanie to rozpatrzyło pozytywnie :hahaha:

Za...sty case, można na nim pociągnąć niejeden wykład :hahaha:

Edit: A dodam jeszcze, że logo Ray Ban należy do firmy Ray Ban i umieszczanie go jako logo sklepu, to jednak co innego niż przy

zdjęciach produktów lub ich opisach (jakich opisach? :hahaha:). No, ale to też oddzielny temat dla prawników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności