Skocz do zawartości

Jaki będzie najlepszy tytuł wpisu do katalogu?


Luktoja

Rekomendowane odpowiedzi

Według starej zasady moc linka rozkłada się po równo na każdy anchor, czyli teoretycznie w linku "Hostel w Warszawie" 33% mocy powinno pójść na hostel, 33% na w i 33% na Warszawie. W praktyce należy różnicować linki i, zwłaszcza po Pingwinie, najlepiej działają nawet anchory zupełnie niezwiązane z pozycjonowanymi frazami, jak "kliknij tutaj", "moja strona" itp., co tworzy pozory linków naturalnych. ;)

Bardzo płatny katalog stron oparty na WordPressie.


Naukowo o kulturystyce i fitness w serwisie FitnessLab.pl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fahofiec, kolega pytał o tytuł wpisu do katalogu, a w tytule raczej nie zamieści "kliknij tutaj", "moja strona" itp.

Ze swojej strony, mogę poradzić aby w tytule opisu bądź jego opisie, znajdowała się jego nazwa, np [nazwa hostelu] - tanie noclegi czy coś takiego. G. lubi jak używasz nazwę firmy którą pozycjonujesz. Więcej słów kluczowych zamieszczaj w opisach do katalogów, aczkolwiek mnie uczono, iż mogą być max 2. No i stosuj się do rady Fahofca, zamiast słów kluczowych używaj "zobacz tutaj", "kliknij" itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj synonim

{

{[nazwa_hotelu]|[nazwa_hotelu] Warszara|Hotel Warszawa|n gwiazdkowy Hotel|n gwiazdkowy hotel Warszawa} {Polecamy|Zapraszamy|}

|

{Zapraszamy do hotelu [nazwa_hotelu]|Zachęcamy do skorzystania z usług hotelu w Warszawie|Koniecznie odwiedź Warszawski hotel}

}

i tak dalej.

Jak byś nie potrafił z tego skorzystać to napisz, wytłumaczę.

Reasumując mixuj nie tylko same słowa kluczowe, ale także i otaczające je słowa. Wbrew pozorom jest to bardzo ważne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z moich testów wynika, że najlepiej jako tytuł sprawdza się anchor.

Zajmuję się optymalizację oraz pozycjonowaniem stron internetowych, wystawiam F.Vat. Proszę śmiało pisać, dzwonić, chętnie odpowiem na wszelkie pytania, wycenię frazy, doradzę.

https://websy.pl/ kontakt@websy.pl, tel: 697715522, NIP: 716-254-81-05, REGON: 060330653

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z moich obserwacji, wynika że w tym przypadku pingwin nie ma tu nic do rzeczy. Temat pingwina jest za bardzo rozdmuchany wiele rzeczy jezeli chodzi o sposoby, i skutecznośc pozycjonowania się nie zmieniło.

Zajmuję się optymalizację oraz pozycjonowaniem stron internetowych, wystawiam F.Vat. Proszę śmiało pisać, dzwonić, chętnie odpowiem na wszelkie pytania, wycenię frazy, doradzę.

https://websy.pl/ kontakt@websy.pl, tel: 697715522, NIP: 716-254-81-05, REGON: 060330653

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodzę się z gerdim. Temat pingwina bardzo rozdmuchany, ale nie ukrywajmy też, że sam algorytm narobił bałaganu.

Ja od roku pozycjonuję ciągle tak samo stronkę klienta i efekty są takie, że 23 frazy w top 10. Co zmienił w tym przypadku pingwin? Nic.

Już się szykuje kolejna aktualizacja. Zobaczymy co nam przyniesie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i stosuj się do rady Fahofca, zamiast słów kluczowych używaj "zobacz tutaj", "kliknij" itp.

Tak z ciekawości, jaka jest różnica między "zobacz tutaj" a "nie patrz tutaj" albo "doopa"? Sugerujecie po prostu dla "naturalności" nie ładować fraz kluczowych do anchorów? To trochę utrudnia pozycjonowanie pod konkretne frazy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a taka jest różnica, Koba, że ludzie nie linkują zazwyczaj stron anchorami nie patrz tutaj albo doopa.

Albo inaczej, o wiele częściej przy "pozytywnych" linkach ( czyli takich które polecają serwis, a nie go bluzgają ) częściej ludzie wpisują jako anchor, wejdź tutaj, klik, zobacz, wejdź na stronę, www.konkretnadomena.pl i tak dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są rozważania na płaszczyźnie logicznej i z nimi się zgadzam. Czy jednak G daje inną wagę linkowi z anchorem "kliknij tutaj" niż "nie klikaj tutaj"?

Ha, byłem pewien, że zadasz to pytanie.

Jeżeli bada semantykę samych anchorów, to może brać pod uwagę, jednak spece od semantyki w googlu na pewno wiedzą, że np słowa "nie" podświadomość nie przyjmuje

( nie myśl o różowym słoniu, o czym pomyślałeś? )

Dlatego uważam, że nie jest to brane pod uwagę, zwłaszcza, że samo "nie wchodź na tą stronę" może być chwytem marketingowym :)

Jednak, co bardziej brałbym pod uwagę, to kontekst w jakim pojawia się link, skoro google potrafi rozpoznać tematykę, to może też potrafić rozpoznać opinię, czy ktoś kto podaje link ma o stronie dobre czy złe mniemanie.

Wszak można napisać Nie polecam "tej" strony, co oznacza link ukryty pod słowem "tej", jednak towarzyszy mu negatywna opinia...

Tak szczerze mówiąc są to tylko czyste spekulacje i domysły, jednak poparte ciekawymi argumentami.

Co o tym myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności