Skocz do zawartości

Składany komputer


Herkules

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, nie znam się na tym, jak złożyć kompa, prędzej wymienię lampę w starym telewizorze z kineskopem, interesuje mnie najprostsza konfiguracja może być z linuxem (oby tylko ++CAD 2012 działał lub starszy ) no i śmigał internet, więcej wymagań nie mam (sprzęt typowo do garażu) ktoś prowadzi tego typu sprzedaż, strony? (ale by nie było wskazówek, tylko gotowe rozwiązanie) patrzyłem na allegro tam za 200 zł z gwarancją na 2 lata czy rok tam "jestem zielony w tych sprawach" wszystko co kupowałem to nowe zestawy

https://allegro.pl/dell-gx260-p4-2-4rokgwarancji-xpcoa-office-wroclaw-i2629755325.html

tak jak pisałem, to ma być do garażu, by w ciszy sobie rysować

Uwaga testuje sygnaturę mechanik Kraków

Najlepsze luneta termowizyjna  INFIRAY TH50 V2

Najlepszy w okolicach Szczecina Auto Serwis Goleniów 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

budżet jest nieograniczony (powiedzmy 500-700 zł to mało bo się nie znam?), chodzi o to, że chce złożyć komputer, z cichym i trwałym wiatrakiem (mnie tam nie obchodzi żadne granie itd,. ma śmigać net oraz można było sobie spokojnie DTRki samemu robić - Dokumentacje Techniczno ruchowe), plus ewentualnie czymś słabym, wspominałem, to ma być sprzęt do garażu (ale by w nim wspomniany program działał) ja nie mam świadomości ani wiedzy, jak się takie coś składa (wiem, że cd rom nie jest mi potrzebny) no i z rok gwarancji panowie

Uwaga testuje sygnaturę mechanik Kraków

Najlepsze luneta termowizyjna  INFIRAY TH50 V2

Najlepszy w okolicach Szczecina Auto Serwis Goleniów 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co podałeś to strasznie stara konstrukcja - nie opłaca się tego kupować.

Stara ale do programu ++CAD 2012 wystarczy.

Wymagania systemowe zalecane:

  • Windows Vista, XP, Windows 7
  • Procesor 1 GHz klasy Pentium
  • RAM 128 MB (dla Windows XP)
  • RAM 512 MB (dla Windows VISTA)
  • 50 MB przestrzeni na dysku twardym