Skocz do zawartości

Czy warto dodawać artykuły na stronach oferujących je do przedruku?

Wisdom

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jak sądzicie, czy warto pisać artykuły pozycjonujące swoją stronę i umieszczać je na "portalach" oferujących artykuły do przedruku?

Nie wiem czy się jasno wyraziłam, chodzi mi o to, że pozycjonując stronę piszę artykuły, umieszczam je na wartościowych preclach i zależy mi wtedy na tym aby artykuł był unikatowy i niepowielony. Czy zatem umieszczenie takiego artykułu na preclu typu "artykuły do przedruku" ma jakiś sens, jakąś wartość jeśli chodzi o pozycjonowanie mojej strony? Czy wujek G uzna wtedy takie artykuły za duplikaty i wyciągnie jakieś konsekwencje odnośnie strony, którą pozycjonuję?

Może to i głupie pytanie, ale od dłuższego czasu studiuję to forum, korzystam często z ogłaszanych tu precli i ta kwestia nie daje mi spokoju.

Z góry dzięki za wyrozumiałość:)

Rejestracja Czasu Pracy i Kontrola Dostępu dla firm

Nowość na rynku oświetleniowym - żarówki pełnospektralne firmy Viva Lite

Rewelacyjna, klimatyczna restauracja w Katowicach

Tak, warto. Ale najlepiej dłuższe artykuły.

Ta nazwa artykuły do przedruku mówi po cichu do każdego - Jestem preclem tylko innaczej się nazywam bo jestem moderowany przez wypiekacza :)

Kontakt: gg:7910861, PW
Zapraszam do sklepu: Sterkowski.pl - Czapki i kapelusze na każdą głowę :-)

Dzięki bardzo za wyjaśnienie.

A co w przypadku jeśli np. jakiś portal wykorzysta mój artykuł w swoim? Jak wtedy potraktuje sprawę google?

Rejestracja Czasu Pracy i Kontrola Dostępu dla firm

Nowość na rynku oświetleniowym - żarówki pełnospektralne firmy Viva Lite

Rewelacyjna, klimatyczna restauracja w Katowicach

Można mieć w indeksie i 1000 kopii tego samego artykułu przedrukowanego na 1000 stronach i Google tego nie widzi, co więcej zlicza link z każdej kopii jako wartościowy!

Bardzo płatny katalog stron oparty na WordPressie.

Naukowo o kulturystyce i fitness w serwisie FitnessLab.pl.