Skocz do zawartości

kilka pytan na start...


vdo29b

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jestem świeżak :spam: w tej dziedzinie i mam pare pytań:

1. Czy jest możliwe podczepienie pod wirtualny serwer (ip dzielone) wykupionej domeny .pl? I ewentualnie jak to zrobić?

2. Co myślicie na temat tej oferty: https://seneo.pl/reseller-mini.html

Chodzi mi głównie o to by móc gdzieś umieścić kilka stronek własnej produkcji i zafundować jakiś prowizoryczny hosting innym osobom. A może jakieś inne propozycje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. tak mozesz

2. mi sie nie podoba, jakiej pokrecone to jest

a opinia najlepsza

Marek Jurek, www helohelo.pl

Świetny serwis, prowadze hosting już od 3333 roku i dawono nie trafiłem na tak wspaniałą firmę. Polecam ją wszystkim którzy cenią czas i swoje nerwy.

i do tego strona nie istnieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Niestety skusilem sie na oferte seneo.pl. Oto moja historia - w czwartek wieczorem cos im padlo - moje strony nie byly dostepne, strona glowna seneo zaczela dzialac w okolicach poludnia w piatek, dzisiaj tez zaczela dzialac moja strona - niestety hosting nie dziala poprawnie - nie ma bazy danych, nie ma niektorych subdomen itp.

Oto moje wnioski:

- seneo, to prawdziwi twardziele - wnioskujac z zaistnialej sytuacji mieli prawdopodobnie awarie, niestety nie uznaja codziennych backupow (a moze jeszcze nie doczytali o takowej potrzebie) - backup przwyrocony wczoraj / dzisiaj pochodzi najprawdopodobniej z 21 / 22 marca (wnioskuje, to po dziurze w statystykach, braku subdomen dodanych w przeciagu ostatniego tygodnia itp.)

- mam dostep tylko do czesci kont, ktore zalozylem, a np. nie mam dostep do konta reseller

- nie otrzymalem zadnej sytuacji o zaistnialej sytuacji, jej przyczynie itp.

- seneo NIE POTRAFI korzystac z poczty elektronicznej - nie dostalem odpowiedzi na pytanie z czego wynika awaria i kiedy zostanie zlikwidowana

- na stronie seneo znazlem numer telefonu, pisalo - dzwonic w sytuacjach awaryjnych - mimo dosc poznej godziny, bo byla juz godzina 20 zdecydowalem sie zadzwonic - chcialem zadzwonic w piatek z rana, ale ich strona nie dzialala i nie moglem spisac ich numeru telefonu, w piatek jak zobaczylem, ze dziala ich strona, a moja nie - postanowilem napisac e-mail, po odczekaniu okolo 6-7 godzin, po powrocie do do mu zlapalem telefon i zadzwonilem - pierwsza proba - odrzucone polaczenie, druga, trzecia - to samo, ale dostalem smsa o tresci "skontaktle sie z panem po 22" i jak ten glupi czekalem do 24 godziny oczekujac telefonu, nie doczekalem sie

Poczekam jeszcze jakies 6-7 godzin i znowu zabiore sie do dzwonienia - niech rusza sie i szybciutko naprawia to co nie dziala, lub niech powiedza co nie dziala, dlaczego itp. i sam wgram backup.

Owszem, jestem sam sobie winny, ze korzystam z firmy, ktora z definicji jest kiepska, jednak budujac zaplecze nie jest potrzebny wysoki uptime, czy backupy (backupy sam sobie robie kazdego dnia), ale uwazam, ze niezaleznie od jakosci hostingu powinien byc latwy kontakt z uslogodawca jak i uslogodawca powinien informowac klientow o awariach, przyczynach niedostepnosci itp. Nie mam ogolnych uwag jesli chodzi o jakosc - kazdemu moze sie przytrafic awaria, nie wszyscy uslugodawcy wykonuja backupy, ale brak kontaktu uwazam za przegiecie.

Jeszcze zeby porownac co obiecuja, a co daja - ich propaganda ze strony oraz moja realna ocena:

Gwarantowana dostępność 99.6% - w skali ilu lat? Bo w marcu ich strona glowna nie dzialala ponad pol dnia, a moja okolo 30 - 36 godzin, mimo uplywu dosc duzej ilosci czasu - nadal moje strony nie dzialaja poprawnie (nie ma jednego konta na serwerze, na ktorym mam baze danych, z ktorej korzysta skrypt znajdujacy sie na drugim koncie) - w kwietniu juz nie bedzie gwarantowanych 99,6 w przypadku moich stron - nie dzialaja juz 6 godzin w tym miesiacu.

Przyjęcie zgłoszeń email 24/7 - moze i przyjmuja, szkoda ze nie odpisuja.

Codzienny backup danych - to jest oczywiste klamstwo - subdomena utworzona okolo 28 - 29 marca nie jest dzisiaj widoczna, to co znajduje sie na serwerze wskazuje na to, ze sa to pliki z 21 - 22 marca, tydzien a dzien - to jest duza roznica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ze swojego doświadczenia polecam firmę aikmedia.com. Super support w 2 min.

Supprt może i szybki ale zato mało rozgarniety, do tego serwery nie stabilne czesto maja pady, dostep do bazy danych równie czesto utrudniony. Mozna go wykorzystać na pliki ale jak się zorientują że dziwnie transfer dla danego konta wzrasta to go blokują (dotyczy kont bez limitów). Pozatym co mogę powiedzieć, przy towrzeniu nowego konta sami ustalają hasło i nie można go zmienić, trzeba wysyłac maiala z prośbą o zmiane, a wiekszości sie niechce co powoduje że łatwo sie włamać na cudze konto. Wogóle oradzam ten Hosting, mogę polecić nsf.pl z którego sam korzystam - bezawryjny, szybki, i mały ping do tego cena niewygórowana.

Tu miała być sygnatura...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności