Skocz do zawartości

Problem z pocztą firmową


bunitas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich użytkowników,

mam kłopot, co prawda niezwiązany z SEO, ale skoro to dział Pogaduszki, to może mi pomożecie :)

Około 2 tygodnie temu wprowadziliśmy w firmie stopki graficzne i od wtedy niektóre nasze maile zaczęły niektórym klientom trafiać do folderu spam, zarówno w gmailu, jak i w poczcie firmowej. Poczta w domenie firmy, serwer w nazwa.pl.

Myślałam, że problem jest spowodowany tymi właśnie stopkami, więc je usunęliśmy. Niestety, problem pojawiał się również wtedy, gdy maile były wysyłane z active office, bez stopki, bez żadnego zbędnego formatowania. Pracownicy korzystają z różnych programów pocztowych (Windows Live Mail, Mozilla Thunderbird itp.)

Teraz nie ma żadnej reguły, niektóre maile trafiają do spamu, niektóre nie, bez względu na to, przez jakiego użytkownika naszej poczty zostały wysłane.

Support jest dość bezradny, sugerują, żeby odezwać się do właścicieli serwerów klientów, u których pojawia się problem. Nie jest to jednak rozwiązanie, gdyż klienci ci nie są ze sobą w żaden sposób powiązani.

I tu pojawia się pytanie do Was - czy spotkaliście się z czymś takim? Czy macie pomysł, jak sobie z tym poradzić? Przyznam, że jest to dla nas nie lada problem, gdyż pojawia się problem z komunikacją, a tego nie chce żadna firma.

Z góry dzięki!

Ostatnio piszę o finansach na obcasach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności