Skocz do zawartości

Prośba o ocenę sytuacji

rafal_pcp

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Na wstępie chciałbym zaznaczyć, iż w temacie pozycjonowania jestem zielony. Pracuje w pewnej firmie od niedawna i mam byc odpowiedzialny za pozycjonowanie strony firmowej, a raczej za dobór ludzi do tego. Nasza witryna kiedyś była dosyć wysoko w wynikach wyszukiwania. Zleciliśmy pozycjonowanie jakiejś firmie i po pewnym czasie nasza strona na naważniejsze frazy poleciała strasznie w dół (60-80 pozycja).

W marcu tego roku w google webmaster tools otrzymaliśmy wiadomość: "Narzędzia Google dla webmasterów: powiadomienie o wykryciu nienaturalnych linków do witryny...". Do dziś pozycje na najważniejsze frazy są słabe - nikt już nie pozycjonuje tej strony, za wyjątkiem jakichś drobnych samodzielnych prób umieszczenia w jakichś płatnych, ponoć dobrych katalogach - ale dosłownie kilkanaście sztuk w ciągu ostatnich 3-4 miesięcy.

Adres strony: ---- Najważniejsze dla nas słowa to: ----

Prosze Was o pomoc w ocenie sytuacji - czy jest to filtr? Jeśli tak to jak z tego wyjść, co zrobić?

Z góry dziękuje za informacje,

Pozdrawiam,

Rafał

Nie jest to filtr...

Dla każdego produktu powinniście mieć osobny opis. Dodatkowo ten opis powinien być unikalny, a co najmniej kilka macie takich samych jak na innych stronach www (niestety opisy powinny być unikalne - nie zawsze strona producenta będzie przed stroną sprzedawcy ;) ).

Dodatkowo zmieniłbym trochę strukturę strony; teraz każda podstrona z górnego menu ma inne menu boczne. To, na co chcecie się pozycjonować (a właściwie sprzedawać), powinno być zawsze pod ręką - czyli to co macie w Nasza oferta (z bocznego menu) wg mnie powinna być na wszystkich podstronach (tu pewnie niektórzy się nie zgodzą).

Jak to już poprawicie i prze 2-3 tygodnie nic się nie zmieni - będziecie musieli poszukać tych waszych "nienaturalnych linków", jest do tego wiele narzędzi - np. Majestic SEO

Powodzenia!