Skocz do zawartości

Obsługa klienta w KQS


Krisss

Rekomendowane odpowiedzi

Klient poprosił mnie o drobną przysługę związaną z oprogramowaniem sklepu KQS. Coś nie działało z eksportem. Stwierdziłem więc, że najszybciej będzie jak skontaktuję się od razu z supportem. Na stronie twórcy oprogramowania w zakładce Kontakt nie ma niestety podanego numeru telefonu, jest za to... GG :). No cóż, każda forma kontaktu dobra, jeżeli pozwoli mi rozwiązać problem. Napisałem więc na GG i tak oto wyglądała nasza krótka i niezwykle merytoryczna ze strony supportu rozmowa:

288csg4.jpg

Wnioski proponuję wyciągnąć sobie samemu.

Dzień bez afery na PiO jest dniem straconym :)

small_logo_footer.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności