Skocz do zawartości

Support AdSense


zaq

Support AdSense  

65 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy za supportem AdSense stoją roboty (sztuczna inteligencja)?

    • Nie, pracują tam osoby, tylko mają mało czasu i serwują standardowe odpowiedzi bez zagłębiania się w treść pytającego
      12
    • Tak, można to poznać po odpowiedziach nie związanych pytaniami
      10
    • Tak i nie - osoby tam pracujące są wspierane przez system sztucznej inteligencji
      15
    • Panie! jaka tam sztuczna inteligencja, ot po prostu CRM mają i tyle
      14
  2. 2. Dlaczego odpowiedzi z anglojęzycznego supportu są bardziej trafne i wyczerpujące niż te pochodzące z polskiego supportu AdSense?

    • Bo anglojęzyczny support jest lepiej zorientowany w temacie i bardziej kompetenty
      20
    • To proste - sztuczną inteligencję łatwiej zaimplementować dla języka angielskiego, niestety dla języka polskiego "sztudnointeligentny" support musi jeszcze zostac dopracowany
      15
    • Anglojęzyczni pracownicy są lepiej opłacani i chce im się pracować
      7
    • Polacy zatrudniani w supporcie AdSense mają specyficzną wiedzę dotyczącą funcjonowania internetu
      9
  3. 3. Jak oceniasz support - jakość odpowiedzi na zadawane pytania?

    • Zarówno polski jak i angielski supprot są OK
      6
    • Angielski support jest kompetenty, polski niestety nie
      21
    • Zarówno polski jak i angielski support nie jest wystarczająco kompetenty ale się starają
      9
    • Zarówno polski jak i angielski support nie jest wystarczająco kompetenty i nie zależy im na poprawie
      15


Rekomendowane odpowiedzi

Jak tak sobie czytam maile wysyłane do supportu i odpowiedzi udzielane przez support, coraz częściej dochodzę do wniosku, że tak na prawdę za supportem stoi system sztucznej inteligencji, niestety angielski jest znacznie lepiej dopracowany :D

Jakie jest wasze zdanie o supporcie?

Zapraszam do wypełnienia ankiety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tylko raz skorzystalem - dostalem odp. po 2 dniach - to raczej nie sztuczna inteligencja - ja uwazam ze oni maja jakis program w ktorym maja poszegregowane gotowe odpowiedzi, zaluzmy od A do Z gdzie A to standardowe "Szanowny Panie $_imie z miala staramy sie aby nasze produkty bylo.... pozdrawiamy ...."

i w ten sposob sobie jada:

mail: xxx xxxxx x x x x x x x x x x x x x

i w panelu: wybierz odpowiedz: A, B, C ........

klik, i nastepny :rotfl:

Dla tych co lubią na biało i dla tych co na czarno:
logo_ap.jpg godmodelogo.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadają schematy odpowiedzi.

Z drugiej strony debilizmem byłoby, gdyby nie mieli.

Juz teraz sporo osob narzeka, ze jednen ludzik z supportu odpisuje na to samo pytanie inaczej niz drugi wiec jezeli nie mieli by gotowych odpowiedzi na wiekszosc maili to mysle, ze zapanowal by totalny haos ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciezka peraca ale ktos to musi robic :D

pomyslcie - przychodzi Pani do pracy - siedzi 8h dziennie i caly czas odlepuje A, B, C ... lub Z i po 8h idzie do domu, maz do niej:

- jak Ci minal dzien Kochanie ?

a ona :

- Szanowny Panie, dziekujemy za zainteresowanie, staramy sie aby nasz dzien minal jak najlepiej, mamy na uwadze Pana zapytanie i obiecujemy ze juz niedlugo rozwiazemy Pana problem, pozdrawiamy - zespol Google AdSense"

;)

pamietam kiedys - to bylo ze 3-4 lata temu - mailowalem z kims z Google odnosnie Adwords - dostawalem bardzo szybkie odpowiedzi i nie byl to zaden robot czy program bo mialem dosyc specyficzne pytania odnosnie geolokalizacji moich reklam o ile dobrze pamietam :D

Dla tych co lubią na biało i dla tych co na czarno:
logo_ap.jpg godmodelogo.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przenioslem sie na ANG support po tym jak polskiego supportu musiałem się pytać trzykrotnie nt. informacji o nadawcy przelewów za dochody w Adsense. Dopiero za trzecim razem się udało im trafnie odpowiedzieć, za pierwszym i drugim razem w ogole nie odpowiadała na zadane pytanie - ta sama Pani.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności