Support AdSense
Support AdSense
65 użytkowników zagłosowało
-
1. Czy za supportem AdSense stoją roboty (sztuczna inteligencja)?
-
Nie, pracują tam osoby, tylko mają mało czasu i serwują standardowe odpowiedzi bez zagłębiania się w treść pytającego12
-
Tak, można to poznać po odpowiedziach nie związanych pytaniami10
-
Tak i nie - osoby tam pracujące są wspierane przez system sztucznej inteligencji15
-
Panie! jaka tam sztuczna inteligencja, ot po prostu CRM mają i tyle14
-
-
2. Dlaczego odpowiedzi z anglojęzycznego supportu są bardziej trafne i wyczerpujące niż te pochodzące z polskiego supportu AdSense?
-
Bo anglojęzyczny support jest lepiej zorientowany w temacie i bardziej kompetenty20
-
To proste - sztuczną inteligencję łatwiej zaimplementować dla języka angielskiego, niestety dla języka polskiego "sztudnointeligentny" support musi jeszcze zostac dopracowany15
-
Anglojęzyczni pracownicy są lepiej opłacani i chce im się pracować7
-
Polacy zatrudniani w supporcie AdSense mają specyficzną wiedzę dotyczącą funcjonowania internetu9
-
-
3. Jak oceniasz support - jakość odpowiedzi na zadawane pytania?
-
Zarówno polski jak i angielski supprot są OK6
-
Angielski support jest kompetenty, polski niestety nie21
-
Zarówno polski jak i angielski support nie jest wystarczająco kompetenty ale się starają9
-
Zarówno polski jak i angielski support nie jest wystarczająco kompetenty i nie zależy im na poprawie15
-
- Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
- Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.