Skocz do zawartości

[opinie] V-NET.PRO


grykom

Rekomendowane odpowiedzi

Czy tylko mi v-net zawiesił serwer z powodu nie opłacenia go mimo ciągłości 2 letniej za serwer(albo i dłużej)?

Jako ciekawostkę podam:

Nie wystawiono proformy(zawsze jest tego samego dnia opłacana)

W zakładce faktury w panelu wszystkie mam status zapłacona

Data wygaśnięcia jest jak patrzę na poprzednie faktury dopiero za tydzień

Brak kontaktu - nie odpisują na wiadomości

Telefonów również nie odbierają

To są jakieś jaja, w panelu mam status zawieszono i nic nie mogę zrobić.

Zawiodłem się masakryczne na firmie, bo to już śmieszne co tam się dzieje.

sygnaturka.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 268
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Witaj,

bardzo Cię przepraszam.

System billingowy z niewiadomej przyczyny zawiesił serwer, będziemy badać problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypraszam sobie ;) Odpowiadamy na zgłoszenia najszybciej jak to możliwe, swoją drogą czas oczekiwania do 3h to nie jest jakaś tragedia.

Odnośnie problemu z zawieszeniem, udało się go rozwiązać. Nocna aktualizacja systemu nieco namieszała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Witajcie,

wprowadziliśmy nową ofertę z dyskami SSD,

https://www.v-net.pro...indows_ssd.html

Dla tych serwerów, przy płatności min. kwartalnej, przygotowaliśmy jednorazową zniżkę 25% - kod promocyjny SSDSTART

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Chłopaki, o co chodzi, że od paru dni nie mogę połączyć się z pulpitem zdalnym w v-net na którym mam xneolinks, wcześniej raz się łączyłem bez problemu, innym razem nie... Support pisze, że z ich strony wszystko jest ok, serwer restartowałem kilka razy i również bez efektów. Mam Win8, przy próbie połączenia pokazuje się standardowy komunikat błędu, że nie może się połączyć bo "dostęp zdalny do serwera nie jest włączony/komp zdalny jest wyłączony/komp zdalny nie jest dostępny w sieci". A te wszystkie 3 punkty są niby spełnione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ta promocja -25% jeszcze aktualna?

"Ja nie bywam w kuluarach, nie wiem gdzie to jest. Bywam w innych miejscach w innym towarzystwie..." SEO Norris - cytat roku 2014
"Dlatego dużo firm i freelancerów zajęło się pp, nie poradzili sobie z klientami i aktualizacjami algo." Cytat wszech czasów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w którym momencie ten kod się wpisuje? Bo nie widzę tego przy składaniu zamówienia.

"Ja nie bywam w kuluarach, nie wiem gdzie to jest. Bywam w innych miejscach w innym towarzystwie..." SEO Norris - cytat roku 2014
"Dlatego dużo firm i freelancerów zajęło się pp, nie poradzili sobie z klientami i aktualizacjami algo." Cytat wszech czasów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!

V-NET PRO radzę omijać szerokim łukiem!!!

Męczyłem się z tą firmą przez ponad 1,5 roku (sam nie wiem czemu tak długo), więc wiem o czym piszę.

  • problemy z działaniem moich stron na serwerze średnio co 1-2 miesięcy.
  • raz serwer padł bo były problemy z sasilaniem w serwerowni (nie mają UPS-ów ?!)
  • 3 razy kazali zmieniać mi DNS-y w domenach bo przenosili się w różne miejsca albo serwer był umieszczany na black listach za spamowanie
  • nie potrafili skonfigurować serwera, tak że po restarcie nie mapował się drugi dysk SSD, przez co moje strony w razie awarii nie działały po restarcie serwera
  • 1 raz zdarzyło się, że support nie odpowiadał na moje zgłoszenie przez 3 dni (!!!), dopiero po ponownej iterwencji raczyli odpowiedzieć, że wszystko jest przecież ok. (sprawdzili, że działa jedna strona i na tej podstawie określili, że nie ma problemu, a inna moja strona nie działała)
  • nie pilnują terminów opłacenia licencji na Direct Admin-a, klient sam musi zgłaszać, że wygasła licencja
  • na początku zamówiłem konkretną konfigurację (m.in. nginx + DA), za co extra dopłaciłem, po kolejnych przesiadkach na inne maszyny już to olali i konfiguracja była podstawowa (apache + DA)
  • mam wrażenie, że suport to jedna osoba - tajemniczy pan Marek, nigdy przez cały okres nie kontaktowałem się z nikim innym, zawsze odpisywał pan Marek ;-)

Wiele jeszcze mógłbym o nich pisać ale to chyba wystarczy. Całą historię mam w mailach zgłaszanych do supportu.

OK, a teraz żeby nikt mnie nie posądził, że nie jestem obiektywny;
Na plus mogę napisać, że suport - czyli pan Marek poza tym jednym przypadkiem, kiedy mnie olał i nie odpisał przez kilka dni, zwykle zajmował się dość sumiennie i w miarę szybko usuwał problemy.
Poza tym rekompensował niektóre problemy nie licząc abonamenu za dany miesiąc, dzięki czemu kilka miesięcy miałem za free (ale wolałbym płacić i żeby wszystko działało jak należy) :)

Reasumując - ODRADZAM !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak z linuxowymi serwerami, bo ich u nich nie mam, ale te z windowsem działają bez większych problemów.

"Ja nie bywam w kuluarach, nie wiem gdzie to jest. Bywam w innych miejscach w innym towarzystwie..." SEO Norris - cytat roku 2014
"Dlatego dużo firm i freelancerów zajęło się pp, nie poradzili sobie z klientami i aktualizacjami algo." Cytat wszech czasów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Warunki użytkowania Polityka prywatności