Skocz do zawartości

Konfiguracja Seocat'a - dodawanie do blogów

solidit

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, jestem początkującym pozycjonerem. Mam problem z konfiguracją programu seocat. Jesli chodzi o dodawanie do katalogów to wszystko jest dla mnie jasne, jednak mam problem z konfiguracją programu jeśli chodzi o dodawanie do wordpress'owych blogów...

Będę wdzięczny jeśli ktoś napisze tutaj choćby hasłami z menu programu co w jakiej kolejności.

Do tej pory ustawiłem jakąś nazwe uzytkownika program zaczął się rejestrowac na blogach i co dalej? Muszę ręcznie wpisać te hasła do każdego bloga czy jednak źle robię? :(

@ solidit Wątek narzędzia SEOCAT jest tutaj. Wypadało by tam napisać, najszybciej dostaniesz odpowiedź. ;)

edit: widze że juz Ci ktoś odpisał jak pisałem tego posta

Potrzebujesz domeny? Dobrego, taniego i niezawodnego hostingu WWW? Darmowego certyfikatu SSL?

-> Aktualna oferta, sprawdź teraz ! <-

Wcale nie jest tak pięknie z tym dodawaniem do blogów, mi "zgubił" 10k maili aktywacyjnych przy pobieraniu

"Ja nie bywam w kuluarach, nie wiem gdzie to jest. Bywam w innych miejscach w innym towarzystwie..." SEO Norris - cytat roku 2014
"Dlatego dużo firm i freelancerów zajęło się pp, nie poradzili sobie z klientami i aktualizacjami algo." Cytat wszech czasów!

solidit -> jest kilka opcji(dokładnie 3), do końca tygodnia będzie film przedstawiający każdą z opcji.

Zaczekaj, bo na filmie będzie wszystko nie tylko pokazane, ale i omówione ;)

blake -> SEOCAT bardzo dobrze rozpoznaje i pobiera meile z poczty przy WordPress, więc gwarantuję Ci że te 10k maili to nie linki aktywacyjne :D

Zresztą - porównaj sobie ile Ci powiąże kont jakiś inny soft SEO i dopiero wtedy wprowadzaj zamęt :D

SZUKASZ NAPRAWDĘ DOBRYCH I TANICH PROXY ?

Proxy w ilości 70 tys. wymieniane cyklicznie, stabilność anonimowość i nielimitowany transfer:

KLIKNIJ I KUP LUB PORÓWNAJ WSZYSTKIE RODZAJE PROXY

Zarchiwizowany