Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem w trakcie budowania serwisu, którego silnikiem jest Wordpress. Jako wtyczkę SEO wybrałem Yoast Wordpress SEO.

Jednak mam problem, bo dziennie będzie dodawanych paręnaście-paręset artykułów złożonych jedynie ze zdjęcia i krótkiego opisu (2-3 zdania).

Słowa kluczowe dla wszystkich będą bardzo podobne.

Więc wychodzę z zapytaniem, czy mam dla każdego takiego artykułu nadawać słowa kluczowe, czy wystarczy ustalić słowa kluczowe strony we wtyczce ?

I jak jest z pozycjonowaniem takich stron ? Jestem początkującym ,ale chcę uzyskać w parę miesięcy jakieś efekty :)

Oprócz SEO, stronę będę wspierał reklamą w social media, jak na razie tylko na Facebooku (reklama na fanpage).

Pozdrawiam :)

Najpierw PRZEMYŚL i wybierz sobie słowa/frazy kluczowe dla całej strony. Jaką frazę, będąc internautą szukającym określonej treści, wpisałbyś w wyszukiwarkę? Ktoś kto szuka tuszy do drukarki wpisuje...a jakże by "tusze do drukarki" albo "tanie tusze do drukarki" itp. Przełóż to teraz na tematykę swojego serwisu. Na wybrane przez siebie frazy będziesz tą stronę pozycjonował. A jak zaczniesz do każdego dokładać osobne frazy to...nie będzie dobre wyjście - tak to ujmę. W opisach/artykulikach do zdjęć możesz używać wybranych wcześniej słów/fraz kluczowych. Tak ja to widzę... Ale może ktoś mądrzejszy poradzi coś innego:)

Potrzebujesz teksty na stronę, bloga czy do sklepu online? Sprawdź moje portfolio na pawelgibek.pl. Specjalizuję się w tematyce motoryzacji i zdrowej żywności.

Kolega pytał o funkcję wtyczki do wordpressa, która umożliwia dodanie metatagu keywords dla poszczególnych postów, a nie ogólnie o słowa kluczowe.

Ze swojej strony dodam nic nie wnoszącą informację, że sam nie korzystam z tego i pozostawiam to pole puste.

Mówi się, że ten metatag ma dziś znikome znaczenie przy pozycjonowaniu, jednak wszyscy tego używają więc nie wiem jak to jest ;)