Skocz do zawartości

Filtr? Proszę o ocenę sytuacji.

hadziap

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od kilku lat prowadzę w wolnym czasie małą stronę o swoim hobby. W maju zeszłego roku zmieniłem domenę i po niedługim czasie w google moja strona pod najwazniejszym słowem kluczowym była w TOP10, pod innymi też nienajgorzej. Na stronę ciągle wprowadzałem różne "innowacje własnej produkcji" i chyba któraś z nich spowodowała nałożenie przez google filtru na najważniejsze słowa kluczowe. Nie znam się zbyt dobrze na pozycjonowaniu i nie bardzo wiem co w mojej stronie jest tak strasznie nie tak, co aż spowodowało otrzymanie filtru. Dlatego proszę o pomoc i radę co mam zrobić.

Adres strony: kbprogram.tk

Na stronę ciągle wprowadzałem różne "innowacje własnej produkcji" i chyba któraś z nich spowodowała nałożenie przez google filtru na najważniejsze słowa kluczowe.

Adres strony: kbprogram.tk

Czemu oczekujesz pomocy skoro sam nie pomagasz w opisaniu problemu?

Napisanie takich ogolnikow nic nie daje, rozwin temat, dokladnie opisz co bylo, co zrobiles i co jest teraz.

"JAKOŚĆ PAMIĘTA SIĘ O WIELE DŁUŻEJ NIŻ CENĘ."

https://devdoit.pl

Czemu oczekujesz pomocy skoro sam nie pomagasz w opisaniu problemu?

Dokładnie... :)

szklana_kula.jpg

CPM Leader - Najlepsze Reklamy CPM w internecie...

AdFreestyle - Najlepsze Reklamy CPC w internecie...

CPM Fun - Najlepiej płatne Reklamy CPM w internecie...